Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ja die zijn van de oude stempel...veel volkoren brood en weinig vetten
maar je kunt wel gewoon zien wat er in zit en zelf bepalen of het geschikt is...Weight Watchers hangt daar *straf*punten aan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:27    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tja en dat volkorenbrood beter is dat weet ik haha. En dat je niet te veel vetten en zouten moet hebben snap ik ook, maar vind het bij hun nu wat overdreven.
Maar wat je ook doet het geeft altijd wel meer inzicht en dat is nooit weg. Zo heeft ieder zijn manier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:33    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Vind ik bij de eetmeter van het voedimgscentrum nog al. Als je dan kijkt of het in de schijf van 5 staat staat het ersoms niet in. Vroegerstond vloeibare baken braad er bij, nu niet. En qua kaas is alleen 30+ goed. Dat vind ik onzin, wie werd er niet groot met een boterham met kaas 48+. Zolang je het niet te veel eet.
Snapwel dat inzichten veranderen, maar sommige dingen is wat overdreven vind ik.

Bakken en braden ....... de eerste keer dat ik jaren terug bij de weight watchers was.... zei die leidster : wij gebruikt er nog een pakje boter voor het braden van vlees.... ik : ja dat doe ik .... toen zei zij.... dat is zo ouderwets hahahahaha

Nou als ik bieflapjes bak doe ik er nog steeds een heel pakje boter in.... lekker sudderen en dan super mals draadjesvlees.

Vandaar dat dat er ook niet meer in staat Milly Lachen

Alles past in een dieet.... zoals je maar niet over jouw calorieën verbruik komt.

Alles past in een dieet.... Elisabeth01 zei : al eet je per dag een zak chips op.... je mag de hele dag niks meer.... maar dan val je ook af... kant tekening is dan wel .... is dat wel zo goed voor je aderen Rollende ogen

En iedereen weet best wat er gezond en minder gezond voor je is.... maar afvallen en lekker eten.... dat vind ik zelf erg belangrijk.

En ik vind calorieën tellen net zo confronterend als points van de weight watchers Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
het is een hulpmiddel
ik weet onderhand wel wat gezond is...mijn moeder gebruikte een heel pakje Croma in de sudderlapjes...tja...en dan een kopje water er op Lachen
roomboter mag weer gelukkig...maar met mate zoals met alles dan kan je best genieten hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 17:43    

Reageer met quote
Precies zo is het maar net!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 20:18    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw Erg blij er is weer 1,3 kg af cheerleader

Ik ben er zo blij mee... Erg blij nog 2,7 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus Applaus

Iedereen heel veel succes de aankomende week... een nieuwe week met nieuwe kansen Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 3:50    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
netjes marina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:33    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Heb mijn weegdag ook maar meteen naar vrijdag verplaatst. Nam altijd zaterdag omdat ik dan wat langer slaap en meestal ook minder weeg dan op een weekdag. Dus daar stop ik ook mee, want ik maak mezelf gewoon iets wijs. Eerste kleine groene vakje, zal morgen wel wat groener zijn, maar ik geef vanaf nu dus in op vrijdag.

Bwa, die avocado... Ik heb deze week guacamole gemaakt met wat meer tomaat, viel nog wel mee. Maar ik heb er wel 3 keer van gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:49    

Reageer met quote
Zo netjes Marina!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik weeg strategisch op zondagochtend. Zodat ik zaterdagavond een beetje normaal blijf doen Lachen Lachen
Tja, wie niet sterk is moet slim zijn hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 33 van 65