Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Joehoe weer een groen vakje.

Zeker een valkuil als het lekker gaat om dan iets extra’s te bakken, nemen. Mijn man heeft geen problemen met zijn gewicht en eet dus ook regelmatig iets extra’s. Voor mij op sommige gevallen echt lastig om dan Nee te zeggen en niet overstag te gaan. Gisteren was dit ook het geval in de avond. Was erg trots op mezelf dat ik niets heb genomen.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 6:12    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
De eerste keer dat ik afgevallen ben (17 jaar) durfde ik echt niks extra te eten. Echt niks. Kreeg ik van de diëtiste tegen mijn voeten omdat ik geen paaseitje gegeten had.
En dat moet ik zien terug te krijgen, dan lukt het wel. Afvallen tot op het juiste gewicht. En een evenwicht zoeken tussen diëten en af en toe eens iets meer.
Je ziet, ik weet echt wel hoe het moet hoor Lachen Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Ik heb een vraag voor jullie, veranderd je eetgedrag als je bent afgevallen, bij mij is dat vaak wel zo.
Als ik afgevallen ben denk ik vaak ik kan wel iets extra's nemen en heb dan natuurlijk later spijt van

Eind 2015 ben ik anders gaan eten, kleine portie s, gezonde tussendoortjes en heel af en toe iets extraas.
Zo doe ik dat nog steeds, heb ik er zin in, is het de moeite waard dan kan dat gewoon.
Mijn gewicht blijft gewoon stabiel, het is dan ook niet zo dat ik erin doorsla, daarna doe ik weer normaal.
Doordat ik regelmatig weeg zie ik dat het stabiel is.
Merk ik toch dat het gewicht toeneemt dan laat ik zo n extraatje helemaal weg en kijk weer wat preciezer naar portie grootte.
Bij mij zit een gewichtstoename niet in een extraatje maar langzaam aan van alles net iets teveel eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Whis denk dat we allemaal weten wat je beter niet kan doen verstand en gevoel die zijn vaak geen vrienden.

@Elizabeth je hebt voor jou de perfecte methode gevonden Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 10:48    
Vrouw Weeggegevens   mauke1
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen iedereen! Dat is even nalezen als je een paar dagen niet actief bent geweest. Ik heb 10 euro gedoneerd want zou zeker jammer zijn als de weegclub stopt te bestaan.

Wat betreft het veranderen van mijn eetgedrag na te zijn afgevallen is ook bij mij een grote valkuil. Het is echt de mindset dat gehandhaafd dient te blijven en dat is vrij lastig. Echter blijft het belangrijk je zelf zo nu en dan iets lekkers toe te staan zonder hierin te overdrijven maar het is en blijft moeilijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 11:05    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@Mauke1 dank
En je hebt gelijk af en toe maar vaak is bij mij dan het hek van de dam ik ben meer van alles of niets Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik neem in het weekend wat extra's en op die manier oefen ik met een 'normale' portie nemen. Dus een stukje chocolade ipv de hele reep of een bakje chips ipv de hele zak. Want dat is ook zo'n valkuil, dat ongezonde eten verzadigd niet, dus je blijft ervan eten. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:33    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@Hwin plannen is een goed idee en dan ook de hoeveelheid plannen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
de weekenden doe ik matig mee met verschillende dingen maar eet eigenlijk maar 1 dag boven m'n caloriën...toch ben ik na het weekend zwaarder en moet moeite doen om het er weer af te krijgen...daar baal ik echt van...ik was vrijdag 85.1...maandag 85.4...dat is maar een paar onsjes maar het duurt een paar dagen voor het weg is dus uiteindelijk heb ik nog 3 dagen om wat af te vallen en een groen vakje te halen...en dat terwijl ik me niet te buiten ga aan van alles maar op vrijdagavond ipv een stukje vlees of vis een snack uit de frituur neem...géén friet en een grote bak sla er bij... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 16:34    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zou toch moeten kunnen Dini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 20:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 14 van 65