Auteur |
Bericht |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ben ook niet van de sportschool, loop elke dag met mijn stappentellertje, 10.000 stapjes, wil gewoon ondanks mijn pijnlijke gewrichten en aangepast schoeisel in beweging blijven.
Nu dus goed inpakken!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 8:00 |
|
 |
|
 |
Hwin Mega Weegclubfan

|
|
Het is echt volkomen zinloos om een sport te gaan doen, waar je geen plezier in hebt. Ben ik ook eindelijk achter na een heleboel slapende sportschool abonnementen.
En het is ook echt niet nodig om jezelf kapot te sporten om af te vallen, zoals je in sommige tv programma's ziet.
Gewoon lekker de hele dag bezig zijn, doet al veel. De fiets pakken als het kan, auto verder weg parkeren (achteraan op de parkeerplaats is ook veel meer plek ), je huis en evt tuin netjes houden. Zo kom je al een heel eind._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 8:47 |
|
 |
Hwin Mega Weegclubfan

|
|
Ik ben blij, want ik ben weer onder de 90!
Vorige week heb ik het gewicht van de week ervoor ingevuld, dus dit zijn mijn kerstkilo's. Het is inderdaad lastig om daarna weer in het gareel te komen. Ik focus me eerst op gezond eten, de hoeveelheden maak ik me nog niet druk om. Daarna kan ik minderen, mocht dat nodig zijn._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 8:54 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2556 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Ik ben weer begonnen met elke dag 10 min sporten voor de tv en grijp elke mogelijkheid aan om extra wandelingen of fietstochtjes te maken en loop extra veel heen en weer bij huishoudelijke taken of zet er een muziekje bij op en doe het dansend. zit wel na te denken over de aanschaf van een crosstrainer voor extra beweging vooral met een kleintje thuis en weinig mogelijkheid om te gaan hardlopen_________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 9:35 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Bijna een kilo kwijt, ik ben tevreden.
Ik heb jaren geleden hardgelopen, helaas daar veel pijn aan over gehouden. Inlegzooltjes gekregen, maar deed na maanden meer pijn dus ermee gestopt. Denk dat het wel tijd is om weer eens heen te gaan, en opnieuw zooltjes te laten aanmeten. Want ik heb al jaren elke dag pijn bij staan..
Verder deed 2x in de week zumba, dat vond ik erg leuk!
Bewegen doe ik de laatste tijd echt te weinig, maar ben overdag nu druk met juffrouw zijn voor mijn eigen kinderen. Hopelijk kunnen ze het volgende week wat meer zelfstandig zodat ik wat meer tijd heb voor mezelf.._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 9:58 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 5600 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ik sportte 2 x in de week op de sportschool en 2 x in de week buiten met een groepje. Dat werd teveel. Sportschool vorig jaar opgezegd. Helaas buiten sporten is gestopt.
Ik hoepel elke morgen 20 min. en ben pas begonnen met planken.
Wandelen doen we nu bijna elke dag. Niet in het weekend, dan is het vaak te druk. Ik kom zeker aan mijn 10000 stappen._________________  Al 258‼️/ 300 punten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 10:12 |
|
 |
Kreeft58 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 18-12-2020 Berichten: 14 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Gelderland
|
|
Eerste groene vakje,het is niet veel er af.
Hoop dat er meer volgen met groene vakjes.
Ik weet van mezelf dat het moet lukken.
8 jaar terug is het me ook gelukt en eet nu weer hetzelfde_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 10:18 |
|
 |
|
 |
Eliza60 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Ik schommel ook weer met onsjes erbij en weer eraf maar ik ben ook minder aan het opletten wat ik eet.
Wel wandel ik in 2x opgeteld dik 1,5 uur per dag met hondje soms meer en met regen wat minder.
Nu veel meer last van naar gevoel heupen ,kijken of het door het veel wandelen en thuis trap op en neer ik misschien toch teveel doe.
Vandaag eten we tagliatelle, vis ,griekse slamix en saus ._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 10:23 |
|
 |
coby1948 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-8-2009 Berichten: 10169 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Goede morgen
Ik kom even langs om jullie succes te wensen,
heel langzaam aan verlies ik weer wat onsjes,
lieve groetjes Coby_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2021 10:40 |
|
 |