Auteur |
Bericht |
Aardblij Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-4-2015 Berichten: 605 Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur
|
|
Voor mij 2 onsjes eraf deze week. Ik denk niet dat ik dit sprintje groen ga eindigen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 7:52 |
|
 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Hwin schreef: | Met mij gaat het goed, 3 ons eraf deze week.
@shakena: maag/darm klachten en benauwdheid kunnen op covid wijzen. Anders misschien even laten testen? |
@Hwin daar dacht ik ook aan, de darmklachten zijn alweer voorbij, en vanmorgen stond ik op zonder benauwdheid.
Had net mn zus aan de telefoon zij en haar dochter hebben ook deze klachten.
En wij hebben elkaar al heel lang niet meer gezien. Ik wacht het weekend nog even af, boodschappen zijn al gebracht door picnic dus hoef de deur niet meer uit. _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 8:47 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
@shakena: maag/darm klachten en benauwdheid kunnen op covid wijzen. Anders misschien even laten testen? |
@Hwin daar dacht ik ook aan, de darmklachten zijn alweer voorbij, en vanmorgen stond ik op zonder benauwdheid.
En wij hebben elkaar al heel lang niet meer gezien. Ik wacht het weekend nog even af, boodschappen zijn al gebracht door picnic dus hoef de deur niet meer uit. _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
|
 |

|
|
|
|
Naar boven |
|
|
 |
|
 |

|
|
Heu 3x okee sorry teveel Shakena_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 8:48 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super.  _________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 12:02 |
|
 |
Hwin Mega Weegclubfan

|
|
Gelukkig dat het beter gaat Shakena!
Goed zo CrazyMoon, de aanhouder wint!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 13:26 |
|
 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Hopelijk lukt het laatste vakje weer groen ik ben tevreden.
Fijn weekend allemaal._________________ Beauty comes in all sizes
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 16:28 |
|
 |
D01 Weegclubfan voor het leven

|
|
hier gaat het goed. noiet teveel gesnoept maar nog wel problemen met de darmen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 16:32 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37686 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Shakena we kunnen in elk geval niet zeggen dat jij niks post hier.
Ik ben dit sprintje groen geeindigd. Daar ben ik echt blij mee. Lang leve de eetmeter!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 0:49 |
|
 |
|
|