Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Waterpolo's way of life?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hannah1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
En kroepoek is best lekker en gokproof, als je de ouderwetse hebt die je zelf moet bakken. Mijn moeder deed dat altijd in de frituur, maar in de magnetron gaat het ook, net als popcorn. Lachen
Ach, als je het niet echt mist...
Dat had je nou niet moeten zeggen. Ga morgen naar de toko om krupuk te kopen. Is de emping ook GOKproof??( dat weet ik eigenlijk niet ) In en ver verleden bakte ik ook zelf de krupuk
smullen smullen smullen
Groetjes Hannah

Ik heb levenslang maar dat heb ik liever zonder dan met al die extra kilo's!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 23:53    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Owwwwwwwww......... ik heb iets heel verkeerds gezegd denk ik! Breng ik je nu op het slechte pad? Wel in je uurtje he! Zit barstensvol kh, ik bedoelde gokproof in de zin van rode blz. als je ze zelf bakt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 jan 2011 0:16    
Vrouw Weeggegevens   waterpolo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: grip op koolhydraten

Reageer met quote
Daar was ik al een beetje bang voor.......

Vandaag gewerkt, gezellige dag en ook nog eens veel gedaan. Voor het eten champignonsoep gemaakt; super simpel maar zooooo lekker: uitje en champies even aanbakken, kruiden met peper, beetje groen, waar je zin in hebt, ondertussen bouillon maken. Bij het baksel room of creme fraiche doen, lepel bloem erop en doorroeren, bouillon er langzaam bij en op het laatst nog wat bosui erdoor; iedereen heeft gesmuld!
Nu weinig tijd, we zijn zowat onderweg naar leiden want de jongens moeten vanavond tegen elkaar spelen: PSV tegen De Zijl. Erg lastig want voor wie moet je nou zijn??????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jan 2011 19:39    

Reageer met quote
In de eerste helft voor de een en in de tweede voor de ander? Kun je gewoon voor één kant van het veld zijn! Lachen

Ik heb vanavond bedacht dat hoe simpeler de gerechten hoe lekkerder.... overheerlijke bleekselderijsoep. Paddenstoelensoep is ook een favoriet hier. Eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jan 2011 21:13    
Vrouw Weeggegevens   duinroosje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Yvonne Lemmers

Reageer met quote
Wie biedt het meeste?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2011 20:10    

Reageer met quote
Lachen Overigens als jullie ook de link van je dagboekje in je profiel willen kunnen zien dan moet de titel ervan je naam of het woord dagboek bevatten. Als je het aangepast wil hebben laat je het maar weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2011 20:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
uh, nog niet heel hard over nagedacht ben ik bang. Denk dat het wel leuk is, kijk zelf eigenlijk niet zo heel vaak op de profielen, anderen wel?

Ben op het moment erg druk bezig met het vakantierooster; om te zien wat er te kort is moet je eerst weten wat je hebt maar je moet wel nu al vakantie-meisjes gaan regelen.
Dan moet je natuurlijk goede brandstof hebben: tagliatelle met een prut van broccoli, erwtjes, champies, ui, gerookte zalm en garnaaltjes, erg lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 jan 2011 0:02    

Reageer met quote
Tegen de tijd dat Ton geopereerd wordt kom ik gewoon bij jullie eten...
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 jan 2011 0:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
daar hoef je niet mee te wachten hoor; altijd welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 jan 2011 0:10    

Reageer met quote
Lachen Dankjewel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 jan 2011 0:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Volgende
Pagina 48 van 49