Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wandelen met Ommetje App, Strava of stappenteller!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dit sprintje is een vervolg op het sprintje van 'De ommetje app'. Als je met deze app wandelt en punten verdient kun je meedoen in het team 'Weegclub wandel!'. Je kunt via een pb aan mij de code krijgen om je bij dit team aan te sluiten.

Maar er zijn ook mensen bij wie de app niet (meer) werkt, of die om wat voor reden dan ook de ommetje app niet gebruiken. Maar die wel graag wandelen, of graag meer willen wandelen. Dan is dit sprintje een leuke stimulans, want je leest hier wandelervaringen en voor je het weet ga je mee doen en trek je je wandelschoenen aan voor een tochtje of een ommetje.

Dus, wandelaars op de weegclub, kom er bij en doe mee met dit gezellige wandelsprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2021 19:16    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jaaaaaaaaaaa. Ik doe weer mee omdat bewegen echt heel belangrijk is in mijn proces.
Ik heb een flink doel gesteld. Waarschijnlijk haal ik het niet. Maar de vorige keer was ik te voorzichtig Lach.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 sep 2021 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook graag mee!
Al het thuiswerken de afgelopen anderhalf jaar heeft me geen goed gedaan, al heb ik mijn best gedaan om te blijven bewegen. Ik wil echt wat aan de extra kilos doen want voel me gewoon minder fit zo.
Hoe werkt het verder, gebruiken jullie toevallig ook strava?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 1:16    

Reageer met quote
Welkom, Garfield, Soesje en Miep!

Garfield, ja bewegen is nu erg belangrijk voor je en je gaat zo goed met afvallen en gezond eten! Leuk dat de ommetje app en het sprintje hier je daarbij helpt.

Soesje, leuk dat jij nu ook de ommetje app hebt en meedoet in het team 'Weegclub wandelt!'.

Helaas voor mij is de ommetje app helemaal onbereikbaar. Vanmorgen heb ik (voor de laatste keer heb ik mezelf beloofd!) de telefoon helemaal afgesloten, en de app, die ik er eerder deze week al had afgehaald, weer opnieuw geïnstalleerd. Maar als ik dan weer inlog krijg ik dit te lezen: Ommetje is gestopt.
Ook de helpdesk van de ommetje app kon me niet verder helpen. Dus dit is einde verhaal. Of ik moet een nieuw account aanmaken en weer bij 0 beginnen, dat is de enige mogelijkheid. Misschien doe ik dat ooit wel, als ik de frustratie te boven ben.

Miep, leuk dat je meedoet met ons sprintje hier! Ik ben een groot fan van Strava (die app werkt tenminste perfect!) en hou daar m'n bijna dagelijkse ommetjes bij. Maar ik vind het ook erg leuk om verhalen van anderen te lezen over hun wandelingen, vandaar dit sprintje. Een aantal hebben dus de ommetje app, waarin je erg leuk punten verdient met het maken van je ommetjes, en op een ranglijst komt te staan (even heel kort uitgelegd). Maar dit sprintje hier kan dus ook zonder die ommetje app.
Alle wandelverhalen zijn welkom!
Met als doel: meer bewegen en vooral: daar plezier aan beleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi allemaal.
Vorige sprintje (bijna) geen ommetje gelopen. Ik ben nog steeds van plan om meer te bewegen, dus toch hier weer aangemeld.

Geke, jij weet dit vast: als je een nieuwe groep start, begint dan iedereen weer op 0 punten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi allemaal.
Vorige sprintje (bijna) geen ommetje gelopen. Ik ben nog steeds van plan om meer te bewegen, dus toch hier weer aangemeld.

Geke, jij weet dit vast: als je een nieuwe groep start, begint dan iedereen weer op 0 punten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 10:14    

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Hoi allemaal.

Bij een nieuwe groep op de ommetje app begint iedere deelnemer met 0 punten.
Maar een nieuwe groep is niet hetzelfde als een nieuw sprintje. Ieder in het team 'Weegclub wandelt!' gaat verder met punten sparen. Dat staat los van de weegclub.
Is dit een antwoord op jouw vraag?

Als ik dus met een nieuw account weer verder ga met de ommetje app, ben ik al m'n punten en medailles kwijt, dat houdt me nu nog wel tegen merk ik.

Maar leuk Dionbi, dat je hier weer meedoet! Hopelijk gaat het nu wѐl lukken om veel ommetjes te maken! Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 15:50    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Dank je Geke voor je warme welkom Erg blij . Wat zonde dat je de app niet meer kunt gebruiken. Ik zou ook even wachten met nieuwe account, al die punten/medailles weg. Jammer dat helpdesk je niet uit de brand konden helpen.

Ik ben zaterdag begonnen met de app, eerste ommetje vergeten, dus met golfen app aangezet. Niet de bedoeling maar d8 tis bewegen. Zondagochtend wilde ik natuurlijk ook die vroege vogelpunten scoren, manlief wilde samen kopje koffie drinken voordat hij met een vriendin ging wandelen. Gezegd dat ik toch echt extra punten wilde scoren voor 9 uur dus… zo werkt dat dus hierzo. Loop natuurlijk vooral omdat ik het heel plezierig vind en goed voor het lijf is/gezondheid/vitaliteit/veerkracht.
Succes Dionbi en Miep77 en geniet er van. En de ervaren wandelaars Garfield en Geke blijven genieten van jullie ommetjes Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 sep 2021 21:03    

Reageer met quote
Wat leuk Soesje, dat je zo fanatiek gestart bent met de ommetje app. ja, eerst vergeet je altijd wel een keer om hem aan te zetten... maar het gaat echt een keer een gewoonte worden hoor.
Wandelschoenen aan en app aan, die combinatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 9:49    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ben er ook weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 10:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9