Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Waar zijn de mannen? Hier!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zag dat de mannen en de vrouwen gescheiden waren in het voorstel draadje. Ik dacht daar speel ik op in. Vrouwen zijn natuurlijk ook gewoon welkom! Het doel is om onder de 100 te komen. Maakt niet uit hoe lang dat duurt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 19:12    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Emiel,
Leuk dat je er ook (al een tijdje) bent. Ik zit nog in een ander sprintje, en twee sprintjes tegelijkertijd kan geloof ik niet. Dat zou ook te veel vet verbranden.....

Er zijn inderdaad maar weinig mannen hier. Dat komt natuurlijk omdat vrouwen nu eenmaal veel vaker dik zijn dan mannen Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 23:08    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Je kunt gewoon twee sprintjes tegelijk doen hoor!
Maar inderdaad weinig mannen hier!
Welk sprintje zit je in? Kan ik daar dan ook bij?
Ik liep net met de hond en kwam lucht te kort. Dus voor mij is het grote noodzaak om weer wat kwijt te raken!
We gaan er weer voor!

Groeten,

emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 15:53    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mannen meld je aan!

Ik ga dit toch niet alleen moeten doen?
We gaan er echt geen kantklos clubje van maken hoor!
Beetje motivatie kan toch geen kwaad?
Alles mag, voetbal, auto's, vrouwen, het brei-clubje?
Als het maar geen kantklossen is!

Emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk Emiel!

Ik wist niet dat ik in twee sprintjes mee kan doen, ik dacht dat sprinten alleen mono kon, maar het blijkt gelukkig ook stereo te kunnen. Ik doe dus mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 19:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het sprintje waar ik aan mee doet, gaat al naar het einde. Het is ook een van 100+ naar 100- sprintje. Ik wil daar naar 99 kg en ik ben tijdens de griep al even 98,1 kg geweest. Dat lage gewicht heb ik alleen bij het opknappen niet vast kunnen houden, wat natuurlijk eigenlijk een rare woordspeling is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 19:23    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Faas!

Ik wou dat ik al onder de 100 was.
Maar goed. Voorlopig zijn we nog maar met zijn tweeen.
Blaas jij eens op de hoorn om die mannen in dit sprintje te krijgen.
Blij dat we in ieder geval al met zijn tweeen zijn. Alleen is ook maar zo alleen Erg blij
Vandaag patat met kip en sla gegeten. Overdag schaaltje rauwkost en drie roggebroodjes met vleeswaren. Oh en een banaan. Ik ben van plan wat gezonder te gaan eten. Sorry voor de patat Erg blij . Volg jij een specifiek dieet?
Ik ga ook iets meer bewegen. Ik zit eigenlijk te veel.

Groeten, emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 19:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik volg een bijzonder dieet, maar ik weet niet of ik dat aan kan bevelen:

Ik neem geen enkel koekje,chocolaadje of snoepje en vooral veel water ipv frisdank. En ook geen pap of toetje. Alles wat lekker is, laat ik dus staan en dat kan natuurlijk niet gezond zijn.....

Ik ben 1 januari begonnen en pas na mijn griep van twee weken geleden weer een weekje aan het snoepen gegaan. Nu de touwtjes weer aangedraaid. Eigenlijk komt het er op neer dat ik alle snoep en koekjes mag, zoveel als ik wil, alleen de eerste niet.

Verder: een goed ontbijt (een bord havermout), goed lunchen (een boterham of vier, en dan niet met zoetigheid belegd) en ‘s avonds normaal eten (net als anders), maar dan met een kop thee ipv een toetje.

En of ja, ik ben vegetarier van het type vlees noch vis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 20:28    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Faas,

Sorry voor de wat vertraagde reactie!
Beetje druk gehad.
Vegetariër zou niks voor mij zijn, ik ben niet zo'n fan van groeten.
Knap hoor als je dat kan. Doe je het om dierenleed te voorkomen of is het meer dat je erg van groeten houd.
Mijn oudste zus is ook min of meer vegetariër, maar die is gewoon niet zo gek op vlees. Vis eet ze wel.
Vandaag ben ik bij de diëtiste geweest.Daar werd ik niet vrolijk van.
Vetpercentage is 37.6 %. Ik heb ook veel visceraal vet en dat is gevaarlijk. Mijn metabole leeftijd is 65. Terwijl ik net 50 ben.
Ik ben dus niet voor niks aan de slag gegaan.

Groeten,

Emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 19:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Emiel,

Dat soort ‘rotboodschappen’ stimuleren je vast om serieus aan het afvallen te gaan! Dat is er dan weer het voordeel van.....

Ik ben nu 54 en vegetarier sinds mijn achtste. We keken altijd bij de slager die ging slachten en op een keer ging er al wat mis. Mijn broer(tje) en ik zijn tot de huidige dag vegetarier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6