Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Waar zijn de mannen? Hier!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ach, jij met jouw slak gaat altijd nog harder dan mijn race-dagboek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 14:21    
Man Weeggegevens   geelgras123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha die mannen.

Ik heb mij ook maar aangemeld. De 100 grens heb ik achter mij gelaten. Ik zit nu in de 99,x kg en hoop naar de 98 kg te gaan (en te blijven).

Zodra ik tijd heb en het weer wordt beter wil ik mijn grenzen gaan verleggen en wat verder te gaan fietsen. Fiets al elke dag 4 km, maar dat ik dan iets van 50 km fiets. Genieten van de zon (indien aanwezig) en van het landschap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 15:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag geelgras, leuk dat je ook mee doet.

Je bent me net voor, net door de 100 in. Ik hoop er snel aan te komen, maar kon gisteravond tijdens het voetbal vh NLelftal toch niet van de borrelnootjes afblijven. Maar goed, die wegen niet zo gek veel.

50 km per dag fietsen is veel als je dat naast je werk moet doen. Of werk je als postbode Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 15:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:
Dag geelgras, leuk dat je ook mee doet.

Je bent me net voor, net door de 100 in. Ik hoop er snel aan te komen, maar kon gisteravond tijdens het voetbal vh NLelftal toch niet van de borrelnootjes afblijven. Maar goed, die wegen niet zo gek veel.

50 km per dag fietsen is veel als je dat naast je werk moet doen. Of werk je als postbode Erg blij

Nee niet elke dag. Gewoon eens een uitje ofzo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 16:07    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het stabiliseren valt me nog niet mee, nou ja er komt iig niet bij!
32 weken op rij groen!

Ierland mooi vakantie land, ben daar 15 jaar geleden ofzo eens geweest, geen "last" van het weer gehad. Gewoon lekker in beweging blijven en genieten van het landschap en de omgeving

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 5:53    
Man Weeggegevens   kees72
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo,

ja Emile, ik ben inderdaad rustig geweest op dit forum. Maar ik heb nog niet de handdoek gegooid. Gewoon erg druk gehad.
Deze week maar liefst 2 ons afgevallen... Schiet wel op zo!

Even over de manier waarop ik het afvallen momenteel benader.
Ik sport en beweeg nog steeds hetzelfde. Nog steeds 2x voetballen in de week.
Maar in principe weet ik wel wat mijn probleem is en waar ik aan moet werken. Ik zit voor mijn werk veel op de weg. 's Ochtends is dat geen probleem, maar als ik 's avonds naar huis rij dan krijg ik honger en stop ik heel vaak bij de pomp. Meerdere keren per week. Meestal snoep. Daar wil ik eerst van af, kijken hoe veel ik dan af val
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 14:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De afgelopen week bizar aangekomen met een pikdonkerrood hokje. Maar inmiddels is er weer 1,4 kg af. Gek toch die schommelingen steeds.

Ik heb een erg drukke week, de topweek van het jaar. En ja, dan vliegt de discipline nogal weg. Van Pasen tot Pinksteren wil ik weer erg consequent op mijn voeding gaan letten. De eerste zes weken van 2018 snoepte ik 0,0 en viel ik zes kilo af. Zo’n stap wil ik weer zetten in de zeven weken naar Pinksteren.

Of ik het vandaag en morgen vol houd om niet te snoepen weet ik niet, maar ik doe mijn best. Maar vanaf Pasen gaat echt de buikriem aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 mrt 2018 7:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prettig Pasen, manne . Erg blij

Het is mij nog wel aardig gelukt om van de paaseieren af te blijven. Maar ik ga vanavond toch nog een voorraadje bij de albert heijn halen. Dan hoef ik dat een heel jaar niet meer te doen. Vanochtend bij de bakker geweest om nog wat lekkere dingen te halen, daar ook paasbrood gehaald met spijs. Het is maar één keer Pasen.

Beetje moe de laatste tijd, komt ook van het slecht slapen. Gewicht wil ook maar niet naar beneden. Beetje van de rel. Komt wel weer goed. Als ik weer uitgerust ben (vooral mentaal) ga ik weer letten op een vast structuur wat betreft avondeten. Overdags heb ik dat wel voor elkaar, het gaat om de avond waarin vele kalorieen zomaar ineens erbij komen Lach

Nieuwe maand dus ook zal ik dat weer gaan bijhouden in mijn excel bestandje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 16:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lastig, die mentale moeheid.

Kan het ook andersom komen, dat je moe bent vanwege onvolwaardige voeding? Als ik weer eens een schranspartij heb, slaap ik daarna altijd slecht door de volle maag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 17:06    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een slechtere week achter de rug, net als Faas ben ik gevallen voor wat snoep, maar gelukkig heb ik maat kunnen houden. Maar als ik eerlijk ben wel te veel en te vaak (bijna elke dag afgelopen week). Dus dat moet anders, anders blijf/wordt ik niet stabiel. Ik ga tijdens de pasen mijn voorgenomen gebakje nog eten en dat was het dan weer. Terug in het stramien.

Verder door drukte op het werk minder tijd om extra te bewegen, ook altijd lastig want dan verbrand je natuurlijk ook weer minder. Heb wel wat andere activiteiten geplanned maar dat is qua intensiteit een stuk minder.

Iedereen veel succes de komende week, maak je plan en hou je er aan. En probeer dat ook te doen op mindere momenten. En ja dat snoepje of drankje is wel erg, ook als het er maar 1 is. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 6:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7