Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(Vr)Eetdagboekje, Miranda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 231, 232, 233
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mirandaa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ach sorry! Ik kreeg geen meldingen in m'n mail. Ik ben op 25 januari bevallen van een gezonde docht, Anne. 3035 gram en 49 cm lang. Het was een zware stuitbevalling waarbij ik veel bloed heb verloren. M'n HB waarde is de eerste 7 weken niet boven de 6 uitgekomen waardoor ik de eerste weken eigenlijk alleen maar op bed of op de bank heb gelegen.. Uiteindelijk de juiste medicatie gekregen, en ik kan nu volop genieten van de kleine dame!
Ondertussen zijn we alweer 2 maand verder, en ze doet het hartstikke goed! Ik geef borstvoeding, en ben blij dat ook dat lekker loopt.
29 april is mijn verlof voorbij en moet ik weer aan de bak, sowieso moet ik aan de bak, want er zijn nog 10 kilo's ijven hangen op bovenbenen en heupen haha.
De motivatie is er op dit moment nog niet echt, ik zit nog teveel in de babybubbel geloof ik. Het heeft dan ook even geduurd voordat ik ook weer op de been was, dus het afvallen wil ik oppakken zodra ik weer aan het werk moet ☺️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 3:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
gefeliciteerd meis,geniet maar lekker van je meisje...die babybubbel heeft moeder natuur bedacht dus lekker bubbelen Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 6:44    
Vrouw Weeggegevens   Katootje33
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight Watchers

Reageer met quote
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! En je hebt groot gelijk alles rustig aan te doen, vooral na een lastige start. genieten in eerste instantie en werken en een baby is ook al weer wennen. Maar als je weer gaat beginnen....
leuk om weer hier wat uit te wisselen.
Ik heb nog steeds mijn eetgedrag met Weight Watchers niet onder controle Geschokt dat is nog steeds een heel proces....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 15:09    

Reageer met quote
Hoi!

Ik moest zomaar weer eens aan de club denken...
Gewicht blijft een strijd, het gouden ei is nog steeds niet gevonden.
Ondanks dat ik (denk) dat ik het goed doe...
In november een goede uitspatting gehad... elke dag hardlopen, 1500 kcal binnenkrijgen.. toen kreeg het afvallen ene boost, maar (vooral dat sporten elke dag) was voor mij niet vol te houden.. balen..
Ik denk dat ik het toch weer moet proberen.
In Juni 2016 hebben we een bruiloft van mijn zwager en schoonzus.. zou leuk zijn als er een paar kilootjes van af zijn..

Ik zit inmiddels ook niet meer bij de weight watchers overigens, maar de twijfel om er naar te te gaan.. komt steeds meer terug!

We zullen zien, en wordt ongetwijfeld vervolgt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2016 11:45    
Moderator

Reageer met quote
Weight Watchers is en blijft een goed systeem...het nieuwe vind ik zelf weer helemaal top

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 apr 2016 0:21    

Reageer met quote
Er zo ben je alweer 2 jaar verder sinds het laatste berichtje hier!
Hoe is het met iedereen? Zijn we er nog allemaal? ??????

Met mij gaat het goed! Inmiddels ben ik moeder van 2 echte boeven. Deze week zijn ze allebei jarig: Anne wordt alweer 3 en Luuk wordt 1.
Er is dus veel veranderd de afgelopen jaren, behalve het gevecht tegen de kilo’s.
Ik weeg nu 80 kg dus ik heb zojuist weer de handen geschud met het wWW dieet. Op naar minder kilo’s!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 4:53    
Moderator

Reageer met quote
welkom back mamma Miranda Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miranda,
Wat leuk dat je er weer bent! En nu twee zonen ipv 1...
En ook weer een start met Weight Watchers.
Ik ben vorig jaar juni weer gestart (vierde keer) bij weight watchers, maar nog niet succesvol, was ruim 5 kilo kwijt, maar ze hebben me ook al weer gevonden... helaas,
ik heb me voorgenomen om nu net zo lang bij Weight Watchers te blijven tot ik dan eindelijk lifetimemember ben! maar dan moet ik wel beter mijn best gaan doen.
Zit je ook op connect? dat is wel leuk he, ik hoop daar komende zomer ook eindelijk mijn voor en na foto te kunnen neerzetten.....
succes weer! ben benieuwd wat je van het vernieuwde systeem vindt!
Helaas ben ik sinds ik lid ben van weegclub (katootje33! blijkbaar was ik toen 33 en nu 42!) alleen maar zwaarder geworden. Heb heel dapper mijn nieuwe weeggevens ingestuurd. Misschien weer actief bijhouden ook hier op de weegclub dat het nu echt gaat lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
sorry ... niet twee zonen, maar een dochter en een zoon....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018 16:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 231, 232, 233
Pagina 233 van 233