Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen Wolkje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wolkje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vandaag ben ik lid geworden van de Weegclub. Wat een mooi initiatief is dit! In mijn eerste dagboekbericht heb ik mezelf al voorgesteld. Je kunt dit bericht lezen via https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-wolkje-t54953.html.
Mochten jullie nog 'voorstelinfo' missen, laat het dan even weten!
groetjes Wolkje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 aug 2017 15:03    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Wolkje, van harte welkom bij de weegclub. Leuk dat je lid bent geworden. Al een dagboekje gemaakt zag ik en ook al een ticker. Goed bezig hier. Ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier. Zet em op!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 aug 2017 20:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel voor je reactie, Morgenrood2!

Het lijkt me heel fijn om de steun van anderen te mogen ervaren en om anderen ook te mogen steunen!

Ik heb heel veel respect voor alle mensen die hiermee bezig zijn en vind het enorm knap dat verschillende mensen soms zelfs al meer dan 10 kg zijn kwijtgeraakt. Eén kilo is mij afgelopen periode niet eens gelukt. Maar hopelijk verandert dat met deze weegclub.

groetjes Wolkje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 20:20    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hoop het ook voor jou. Niet voor iedereen is het zo heel gemakkelijk. En het is vaak de eerste kilo's die er snel afgaan. Dan wordt het voor de meeste mensen moeilijker. Kijk wat voor jezelf de beste manier is en ga daar aan werken. Doe het stap voor stap. En er zijn heel veel mensen die je graag willen helpen.

Succes, Morgenrood2 Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 20:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanx!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom en succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 22:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1