Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Onbekend  Mon
Gast

Reageer met quote
Ik wil mij even aan jullie voorstellen. Ik ben Monique,48 jaar oud en ga vanaf vandaag weer weight watchen. Ik ben er mee bekend en ben er al eerder veel mee afgevallen maar sinds ik in de overgang ben lijken de kilo's eraan te vliegen.Ik weeg momenteel 73 kilo en wil er 6 kilo af hebben zodat mn winterkleding straks weer lekker zit.Ik vind deze site geweldig.Las er al veel maar was geen lid.Vanaf vandaag dus wel. Erg blij
groetjes,
Monique
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hallo Monique,

Welkom hier! Goed dat je op tijd ingrijpt; het gaat vast lukken om met behulp van de Weight Watchers (en ons hier) die paar kilo's teveel er weer af te krijgen. Lekker zittende winterkleding zal een mooie beloning voor je zijn en dus een goed streefpunt...

Ik wil je heel veel succes wensen en tot ziens hier op het forum,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 17:59    
Vrouw Weeggegevens   SanLuca
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Monique,

Welkom bij de weegclub en veel succes! Ik vecht zelf ook al jaren tegen de diverse kilo's die er dan af gaan en opeens ook weer erbij komen. Ik probeer op dit moment (bijna) niet te snoepen, regelmatiger te eten en daarbij zo gezond mogelijk. Het lukt me nog niet helemaal, maar ik heb het idee op de goede weg te zijn. Morgen is mijn eerste weegdag na de start van afvalpoging x, ik ben benieuwd.

SanLuca

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Naniek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Monique,

Veel succes bij het afvallen, 7 kilo is te overzien toch?

Groetjes Naniek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 21:20    
Onbekend  Mon
Gast

Reageer met quote
voor jullie berichtjes. En ja,7 kilo lijkt te overzien,zeker als je er al eerder 21 hebt afgekregen maar als het echt met grammetjes gaat lijkt het bijna een onoverkomenlijke berg. De aanhouder wint..altijd,zeg ik maar om mezelf wat moed in te praten want dit is natuurlijk niet mn eerste poging om weer in het gareel te komen. Ik noem het nu mijn Klaar voor de winterplan,Ik wil het nog 1 keer doen en dan goed en daarom heb ik mij aangemeld bij de site. Ik heb het vaak uit de losse hand gedaan en heb het zo redelijk lang in de hand kunnen houden maar ineens ging het niet meer.Mijn moeder overleed en ik kwam zo,n beetje tegelijkertijd in de overgang en raakte zwaar depressief en hing zo,n beetje tussen helemaal niet eten of mezelf volvreten. Ik ben nu ruim een jaar verder en heb weer wat rust in mijn lijf en hoofd gekregen en wil nu aan mn buitenkantje gaan werken. Ik sport ( sinds april) twee keer per week( krachttraining) en ik wandel en fiets veel,heb ook geen zitvlees vrees ik dus dat zit wel goed. Ik viel voorheen zo,n 700 gram per week af gemiddeld en zal daar nu niet aan komen maar alle onsjes worden uiteindelijk ook kilo's Lachen Lachen

groetjes,Monique
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Pingu
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Hey Monique

Het probleem met de overgang is mij ook bekend. Ik had ook het gevoel dat ik kon lijnen wat ik wilde maar dat het er niet af wilde. Maar aan de andere kant wist ik ook heel goed waardoor het er in de loop der tijd bij op was gekomen. Die "boosdoeners" laat ik nu staan en zonder een speciaal dieet te volgen moet ik eerlijk toegeven dat er tóch een neerwaartse beweging komt in het wijzertje op de weegschaal Erg blij

Ik wens je heel veel suc6 en net als al eerder iemand heeft gezegd: die paar kilo is te overzien, tóch?? Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 1:58    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Van harte bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Nikkie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: beetje van mezelf en een beetje Cohen

Reageer met quote

Zet hem op, het gaat je vast en zeker lukken om op je streef gewicht te komen!

70kg 1e streef, 6 okt '08 Kampioen 68kg 2e streef, 10 dec '08 Kampioen
65kg 3e streef - ?, 60kg 5e eindstreef - ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote

Herkenbaar wat je schrijft!
Ik moest afvallen en dat lukte redelijk tot mijn moeder overleed.
Ik ben toen toch weer aangekomen, maar toen ik wat rust in mijn hoofd kreeg ging het weer.
Nu blijf ik vrij stabiel, ik wil er nog graag een paar kilo af hebben, maar dat gaat heel moeizaam

Heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1