Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik wil mij graag aan jullie voorstellen.
Mijn naam op de weegclub is kellydragongirl, ik ben 23 jaar oud en weeg momenteel 114,0 kg. Ik heb een zittend beroep (junior calculator kassenbouw, 40 uur).

Mijn dag ziet er zo uit:
5:30 opstaan voor het werk, 17:30 thuis van het werk
(lange reistijden).

Naast mijn werk, heb ik met een vriendin afgesproken om samen te werken aan onze conditie voor de Nijmeegse Vierdaagse van 2018.
Hiervoor wandelen we dinsdag avond, vrijdag avond, en zondag middag een uur in het park bij ons huis, met onze honden.

Zo zwaar als dat ik nu ben, ben ik nog nooit geweest. Toen ik vroeger nog 4x in de week aan vechtsport deed (taekwondo & boksen) van mijn 11e tot mijn 18e, woog ik 75,0 kg (op mijn 18e, met 1.81cm).

Door een knieblessure mag ik dat niet meer doen, en ik heb daardoor gekozen voor een sportschool abonnement. Nu vind ik sporten in een sportschool niet motiverend werken en ik wil graag op mijn voeding letten, omdat ik zo veel moet afvallen om een gezond bmi te hebben, dat ik erg blij ben dat dit forum bestaat. (Ik stel sporten in de sportschool zo vaak uit, dat ik uiteindelijk niet ga... zonde, want toch ? 55 per maand... Geschokt )
Uit mijn werk snaai ik in de lokale ah, en haal snacks op het treinstation... van deze gewoonte wil ik graag af, door 's middags gezonde maaltijden te eten die goed voeden.

Ik was vorige week nog 115,7 kg, en vanmorgen 114,0 kg, dus het begin is gemaakt. Ik zou het super leuk vinden om gezonde recepten uit te wisselen, ik hou erg van koken en bakken.

Hartelijk dank voor deze mooie website en de motivatie om er samen voor te gaan.

Met vriendelijke groet,

Kellydragongirl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Kelly, van harte welkom bij de weegclub. En dank voor het compliment voor ons forum ben het als hobby begonnen en zie nu eens.
Je maakt lange dagen maar gaat ook meer sporten allemaal goede voornemens , wens je succes

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Kelly
wat zonde dat je je sport niet eer kunt uitoefenen door een stomme blessure
wandelen in het minst belastend evenals zwemmen
de 4daagse is best zwaar dus zorg dat je goed getraind bent...ik spreek uit ervaring want ik heb hem div keren gelopen Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 16:35    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hartelijk dank,

Ik wandel samen met mijn moeder en een andere vrouw 3x per week 10 km in het park vlakbij ons huis, welliswaar met onze honden. Het tempo van de Nijmeegse vierdaagse zit er nog niet in, maar voor de conditie is het alvast een goed begin. Het is ook weer wennen na een tijd niet tot weinig sporten, lange wandelingen maken, zeker nu ik zwaarder ben dan destijds (+40 kg, dan dat ik woog toen ik sportte) is het wandelen toch belastend voor m'n knie, ik hoop daarom dat ik toch gewicht verlies, zodat alles makkelijker en lichter gaat.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Hoi hoi

Wauw wat super dat je de 4daagse gaat lopen top. Hier ook flink wat kilo's te verliezen dus wat werk aan de winkel. Door een verschoven rib ook aan aantal weken niet kunnen sporten maar wil vanaf volgende week toch maar weer een start maken.
Veel succes x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 20:30    
Man Weeggegevens   Bartman
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Hallo Kelly,

Ik zie dat je je ook net hier hebt aangemeld. Ik herken ook bepaalde zaken in jouw verhaal wat ook bij mij terugkomt en we zitten wat in dezelfde gewichtscategorie.

Ik doe ook lange dagen, maar bij mij zijn dit vooral door ongeplande overuren. Deze worden ofwel in verlof gegeven of uitbetaald, maar echt ideaal is dat ook niet. Tweede gelijkenis dat ik ook veel snacks haal 'on the go': tankstations, kleine en dure buurtwinkeltjes. Soms neem ik pakketjes mee van huis, maar die zijn voor mij moeilijk mee te nemen onderweg, zeker als ik met een fiets of een brommer moet werken.

Proficiat met de goede start alvast! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 5:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1