Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik ben Esther, 38 en deze week begonnen met deel 2 van mijn afvalstrijd. Ik kom van ruim 115 kilo en ben al wat kwijt. Tijdje niks gedaan en nu ben ik zover om door te gaan met de laatste kilootjes. Mijn streven is 72 kilo.

Groetjes
Esther!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Esther , van harte welkom bij de weegclub.
Wat een prestatie heb je al geleverd als je het leuk vind wil ik je startgewicht met de datum dat je bent begonnen wel aanpassen voor je, hoor het wel

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ook van mij een hartelijk welkom bij de weegclub Essie
wat heb je al veel bereikt,top!

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Knap Essie, nu het restant nog. Best veel hoor, maar het gaat je zeker lukken. Doe je het via een bepaald dieet?
Niet te vlug willen hoor, langzaam is beter tegen het jojogevecht. Succes en ook van mij een harteijk welkom bij onze club.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 16:08    
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
Bedankt voor de reacties.

Ik doe geen speciaal dieet. Het is meer een combinatie van sporten en verantwoord eten. Via de sportschool krijg ik wel dagmenu's waar ik redelijk wat inspiratie uit haal. Ik zal ook een eetdagboekje bijhouden.

De vorige kilo's ook zo kwijtgeraakt. Letten op wat je eet en meer bewegen. Wel een diëtiste ingeschakeld voor de wekelijkse controle. Die stok achter de deur heb ik nodig want t blijft toch moeilijk vind ik.

Ik had de vorige keer ook een doel en dat was meedoen aan mudmasters. En vorig jaar september heb ik de 6 km variant gedaan. Het voelde fantastisch om over die finishlijn te rennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 19:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1