Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lienke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo, ik ben hier nieuw in de club. Wil zo graag van mijn overtollige kilo's af maar het lukt me op het moment niet alleen. Mijn hoop is nu gevestigd op de club. Misschien vind ik hier steun. Ben in 2 en half jaar tijd ongeveer 15 kilo zwaarder geworden. Wijt het aan dat ik gestopt ben met roken en dat ik in de overgang zit. Voel me echt dik. Niet prettig. Ben nu niet blij met mijn figuur. Schaam me vaak.
Dus vandaar dat ik me heb aangemeld!! Doel is van 86,5 kilo naar 69 kilo. Als ik eerst maar weer onder de 80 kilo zit. Schouders eronder en gaan. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2016 17:08    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub. Een dagboekje bij houden is misschien een steun. Succes en ook heel veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2016 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Lienke, van harte welkom bij de weegclub.
Positief dat het gelukt is met roken te stoppen jammer dat je er een kadootje van de w-schaal bij hebt gekregen.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini