Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mel1983
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Ik merk dat ik mijzelf nu iets beter voel ik het een beetje van mijzelf af kan schrijven. Maar het is wel fijn mede mensen om mij heen te hebben die ook last hebben van overgewicht en die niet mensen oordelen op uiterlijk. Erg blij

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 15:13    
Vrouw Weeggegevens   meiskemeis
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi @mei; wat goed dat bij jou de knop om is dat je al zoveel bent afgevallen. Ik heb je verhaal gelezen en als ik je met lekkere recepten kan helpen, hoor ik het graag.

Mijn Chille con carne maak ik als volgt voor mijn man, 2 puberkids en mijzelf; bereken even hoeveel je per persoon wilt gebruiken. Ik gebruik; klein gesneden kipfilet ipv gehakt, 1 of 2 blikje Kidneybeans, 2 courgette, potje taco saus. Op tafel zet ik schaaltjes met geraspte kaas, mais, klein gesneden tomaten, komkommer, sla. Tzatiki en chillisaus naar behoefte. Alles in een tortilla wrap en een klein beetje kaas erover maar aangezien daar de cal in zitten laat ik die soms gewoon achterwege. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 feb 2014 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2