Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen Marielle

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marielle72
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo,

Vandaag mijn zoveelste startdag. Vannacht met goede moed om te beginnen hier aangemeld, zou vandaag een relaxdagje worden. Dat plan ging niet door, om kwart over 8 verstoord door woongroep oudste, of ik even bij wilde springen ivm personeelstekort. Lang verhaal kort, plan liep beetje anders een toch weer lichtelijk vervallen in mijn valkuil......stresseten 😨
Hele ochtend op scherp gestaan, ogen/oren voor, achter. Nu hoor ik je bijna denken "niet goede dag om te beginnen." Helaas is deze stress ondanks dat ik met alle liefde er ben voor mijn kind en frequent terugkerend iets; minimaal 1x pw in welke vorm dan ook.

Dit is zo'n beetje mijn leven zoals het de afgelopen jaren is en ik ben bang ook nog jaren zal duren. Gelukkig heb ik een redelijk positieve instelling en ben ik sterk genoeg om dit te dragen "alles heeft een reden, ieder krijgt wat hij/zij aankan."

Mijn kinderen zijn mij alles, doe alles voor hen. Zet mezelf op plek 10??? Weet dat ik mezelf niet mag vergeten, vandaar dus deze stap. Hoop hier steun te vinden bij het afvallen, heb er lichamelijk veel last van, mijn astma neemt toe evenals mijn slechte conditie en dat ik walg van mezelf. Ik vind mezelf net een log nijlpaard. Ben al blij met 5kg minder maar graag iets tussen de 10 en 18kg. Ongeacht hoelang ik er over doe.

Ik moet dit van mezelf en vóór mezelf!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Marielle , van harte welkom bij de weegclub.
Je geeft het gelukkig al zelf aan stress is niet goed om af te vallen en jezelf op de 10 e plaats is een slecht plan vind ik.
Dus kom op en ga ervoor je gezondheid is het mooiste kado voor je kinderen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:44    

Reageer met quote
Dankje Ellen,

Mijn leven is om realistisch te zijn veel stress, kan het redelijk handelen maar op moment dat ik denk Rust!!! Gebeurt er iets met de kinderen (beide met beperking, jongste woont bij mij een oudste op een groep, omgang met vader/ex-man is ingewikkeld vandaar OTS voor beide kinderen.

Ben me er van bewust dat ik hoger hoor te staan dan plek 10, wanneer ik goed in mijn vel zit is dat goed voor de kinderen. Situatie is echter dusdanig dat Ik er vaak bij in schiet. Gisteren relaxdagje gepland voor mezelf een verloop was anders. Geen uitzondering, meer standaard van minimaal 1 à 2x pw, naast alle standaard 2 à 3x pw vergaderingen met alle betrokkenen en mijn vrijwilligerswerk dat ik echt nodig heb ter ontspanning.

Mijn gewicht moet echt iets aan gebeuren, dit gaat echt verkeerd. Wat ik hier hoop te vinden is motivatie om dit te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo Marielke,
Ook vanmij een hgartelijkwelkom hier en ik hoop inderdaad dat je de motivatie kunt vinden om te beginnen en ook door te gaan.
Het is geen leuke beschrijving die je geeft van je leven, maar gelukkig besef je dat je aan de stress situatie moet werken om deze te veranderen. Stress is een grote valkuil. Probeer " Nee" te zeggen als je voor jezelf een relaxdag hebt ingebouwd. Je hebt dat nodig !!!! En probeer jezelf op plaats 3 te zetten ipv op plaats 10....
Moeilijk allemaal maar ga er aan werken.
Heel veel succes gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 18:37    

Reageer met quote
Dankje Daupine,

Stress voorkom ik persoonlijk in mijn dagelijkse leven, die komt wel van buitenaf helaas. Ex-man, woongroep van mijn dochter zijn de grootste stoorzenders. Vrijwel dagelijks is er wel iets, vriendinnen vragen zich af hoe lang ik het nog volhoud na nu ongeveer 10jr. Maar ik blijf positief, ooit komt het naar mij en heb ik rust.

Mijn rust vind ik oa door Diamond painting, echt mijn hoofd leeg maken op dat moment. De momenten die ik heb met mijn kinderen ben ik er ook 100% voor ze; mobiel etc weg.

Naar plek 3 is al heel wat voor mij, tijd geleden stond ik bij wijze nog op 100.

Mijn afvallen zal niet snel gaan, is niet realistisch. Maar het mag niet meer worden dan dit Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 16:42    

Reageer met quote
Afgelopen dagen niet toegekomen aan hier schrijven, niet lekker zijn en veel afspraken mbt zorg zaken. Altijd energievreters maar zoals vaak positief naar huis gegaan, goed mijn ding kunnen zeggen, voelde me met respect gehoord Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Dat laatste is dan weer heel fijn ensnel afvallenhoeft ook niet hoor. Als je het maar onder controle kunt houden ben je al een eind op de goede weg.
Fijne pinksterdagen gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 17:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1