Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

voorstellen Elke55

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elke55
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo.
Ik ben Elke en ik zit sinds 2 dagen op deze site. Nog even wennen.
Ik wil graag afvallen dmv gezond eten.
Ik weet heel goed hoe dat moet en kan dan ook de hele dag supergezond eten, maar s avonds na het avondeten ga ik voor de bijl.
Ik krijg dan vreselijke trek en loop de hele avond te zoeken en te snaaien, wat algauw een inname van 500 tot 1000 calorieen oplevert.
En, dan val je dus niet af, kom zelfs regelmatig aan Sip
Ik hoop doordat ik op deze site ben zo gestimuleerd te raken, dat het snaaien wegblijft en ik inderdaad af ga vallen.
Ik ga ervoor Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2020 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Elke, van harte welkom bij de weegclub.
jammer van je avondsnacken
er zijn wel manieren om dat te doorbreken en dat is echt nodig
je kunt natuurlijk hier op de site gaan lezen elke keer als je naar de kast wilt lopen om wat te pakken
geef jezelf wel wat ruimte en eet overdag niet te weinig
en eet bv om 21.00 een gezonde snack zoals een sinaasappel
na een paar avonden gaat het dan meestal wel beter
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 7:28    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Elke. Ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier. Ook dat moet je hebben bij het afvallen. Anders gaat het heel vaak mis. En ja, ik heb er 's avonds ook heel veel problemen mee. Het valt vaak niet mee om overal af te blijven. Vraag raad bij mensen en probeer ze uit. Wat Dipinipi zegt, alleen gezond eten na 21.00 uur is het verstandigste.

Succes, groetjes Morgenrood2

Zondag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Elke55

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Dini en Morgenrood 2.

Bedankt voor jullie berichten en steun.
Ik ben nog wat aan het rommelen op de site, vandaar soms niet meteen een reactie.
Het is inderdaad handig om na 21 uur alleen gezond te eten, alleen lukt dat nog niet. Fruit s avonds is geen optie, heb ik de hele nacht last van maagzuur. Maar in principe zou ik niets meer hoeven te eten en dat wil ik gaan bereiken. Ik eet overdag genoeg.

Ik wil ook graag het dagboekje bij gaan houden, maat tot nu toe lukt het me niet dat te openen??????

Hoop dat jullie fijne dagen hebben.
Groeten, Elke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Klik op je naam dan zie je de link van je dagboekje staan, klik op nieuw antwoord en post je berichtje zo blijft alles mooi onder elkaar

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 19:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1