Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstelbericht

Auteur Bericht
Vrouw   RiannevdW
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Als nieuw forumlid zal ik me ook even kort voorstellen. Ik ben Rianne, 39, getrouwd en moeder van een zoon.
Ik ben nooit echt heel dun geweest, ook als kind was ik nogal mollig. De laatste jaren zijn de kilo's er echter nog sneller aan gekomen. Omdat het me ook echt steeds meer dwars zat, ben ik ongeveer 4 maanden geleden serieus begonnen met afvallen. Hoewel het best goed gaat tot nu toe, leek het me toch fijn om mijn ervaringen te kunnen delen en ook andermans ervaringen te volgen. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een leuk forum. Ik hoop met dit forum nog meer motivatie te krijgen en ook gewoon handige tips te lezen.

Overigens volg ik niet een bepaald dieet. Ik probeer het echt op gezond verstand te doen, en dat komt voor mij neer op: meer bewegen (in ieder geval elke dag wandelen, en ik doe twee keer in de week aan zumba), voornamelijk plantaardig eten, zo veel mogelijk onbewerkt voedsel, en gewoon snoepjes, koekjes enz zo veel mogelijk laten staan. Ik probeer een levensstijl te vinden die ik ook daadwerkelijk vol kan houden, want anders ben ik bang dat dat gewicht er zo weer aan zit..

Ik streef er trouwens naar om in totaal ongeveer 15 kilo te verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 15:21    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Rianne, van harte welkom bij de weegclub.
je bent al supergoed op weg
leuk dat je je hebt aangemeld bij de weegclub

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij hartelijk welkom en veel succes gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 20:11    
Vrouw   RiannevdW

Reageer met quote
Bedankt voor jullie reactie! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 10:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1