Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voornemen nieuwe jaar

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MarSdB
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik ben Margret bijna 50 jaar en best wel gewichtig Sip
Ik heb mij dus voorgenomen mijn levensstijl te veranderen en met het dr Cohen dieet te beginnen.Dit heb ik via een collega gekregen. Vandaag ben ik mij erin aan het verdiepen. Vind het nog wel lastig, vooral omdat ik in de zorg werk als gastvrouw en ik dus vroege of late diensten draai. En ja ja hoe ga je dat dan doen met het eten?
Dus ben benieuwd of er nog meer mensen dit dieet volgen en mij advies kunnen geven.
Verders heb ik nog twee studerende kinderen thuis en een man.
Hobby's zijn sport schutster en hou van vissen.
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 13:00    
Vrouw Weeggegevens   NikitavV

Dieet: Gezonder leven (Zetmeel arm)

Reageer met quote
Hoi Margriet,

Ik werk zelf ook in de zorg op een woonvorm en neem zelf eten mee, wij eten normaal met de clienten mee, als ik de maaltijd een beetje kan aanpassen naar mijn dieet doe ik dit ook wel eens, maar vaak neem ik gewoon eten mee, dit doe ik ook in de ochtend en neem vaak iets extra's mee voor mijn collega's die het altijd lekker vinden om wat te proeven.

Groetjes nikita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 14:01    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Margret, van harte welkom bij de weegclub. Ik ken het zelf niet, maar er zijn genoeg mensen die het wel kennen en het dieet volgen. Kijk maar eens rond. Sprintjes en een dagboek bijhouden kunnen je ook heel goed helpen. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
vvan harte welkom Margret

er zijn hier wel een aantal mensen die cohen doen

cohen kan simpel zijn...portie magere eiwitrijke voeding en portie groente,tussendoor 2 stuks fruit en 5 roggecrackers

eigenlijk eet je op dezelfde momenten als je altijd deed
3 maaltijden en 3x een tussendoortje
je kunt vooruit plannen en bv wat meer koken om de volgende dag mee te nemen
soepjes zijn ook lekker
stukjes groente en magere kaas gaan ook makkelijk mee

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 17:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1