Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorjaarssprintje voor (kersverse) mama's

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SanneElisabeth
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent...... Uitlachen )

Wie doet er mee met een voorjaarssprintje voor mama's van baby's/jonge kindjes?
Over iets minder dan 11 weken blaast mijn zoontje (ons eerste kindje) zijn eerste kaarsje uit.
In de zwangerschap ben ik maar 7 kg aangekomen en twee weken na mijn bevalling was ik al ruim 5 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Echter ben ik daarna oa door medicatie weer veel aangekomen in korte tijd. Tel daarbij op dat ik van tevoren al veel overgewicht had en je snapt waarom ik dit sprintje begin..

Op het eerste verjaardagsfeestje van onze zoon wil ik minstens 10kg lichter zijn, dus ik moet aan de slag! (oh en daarna moet er nog 20-30 kg vanaf hoor... dus ik heb nog wel een weg te gaan...)

Wie doet er mee?

Liefs
Sanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 11:17    
Vrouw Weeggegevens   HappyMom17

Reageer met quote
Hoi Sanne!

Jouw sprintje komt als geroepen. Ik ben afgelopen 8 dec voor t eerst mama geworden van een meisje. Ik ben 30 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap. Ik moet nu nog 12.5 kilo kwijt. Ik geef echter borstvoeding en wil dit zeker doorzetten tot haar eerste jaar. Kan daardoor niet te snel afvallen. Half kilo per week vind ik een mooi streven. Heb het er ook niet in een paar weken aangegeten dus ja kan er ook niet gelijk teveel van verwachten. Ik eet gezond en net begonnen weer met hardlopen 2 keer per week. Ik hoop dat er nog meer mama's bijkomen.

Jij hebt een flink doel voor jezelf gesteld. Naar een mooi moment toeleven. Wat is je methode om af te vallen? En sport je ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 10:13    

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet!

Wat fijn dat je borstvoeding kunt geven, dat is bij mij helaas door allerlei omstandigheden niet gelukt (zoontje 3 weken te vroeg geboren, kreeg te weinig binnen en ik kreeg een postnatale depressie waar ik medicatie voor moest gebruiken die niet samen kan met borstvoeding Sip )

En gewoon gezond eten en sporten mag ook gewoon bij borstvoeding dus lekker doen!

Ik ben nu een weekje bezig met een 7 day diet van Body&Fitshop, vanaf volgende week ga ik een combi maken van maaltijdvervangers op de drukkere dagen en gezond eten voor de rest van de tijd Lach Ik sport nu niet echt erbij, ik wandel wel elke dag met de hond.

Ik hoop idd ook dat er nog wat mama's bij komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 2:05    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Herkenbaar! Ook na de bevalling meer aangekomen dan ik al woog. Inmiddels weer 11 eraf maar ik moet er nog 2!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
Hi,

Ik doe graag met jullie mee!
Begin van deze maand begonnen en tot nog toe gaat t goed, nu volhouden!

Ik ben mama van 5: een tweeling van 5 jaar, eentje van 3 jaar, en als slotstuk nog een tweeling gekregen, inmiddels 9 maanden oud!

Ik moet ergens op de dag, in de week tijd vinden om te sporten, wat niet altijd lukt. Nu een fitbit gekocht en let op dat ik in ieder geval dagelijks 12.000 stappen zet.

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 12:16    

Reageer met quote
Leuk dat jullie meedoen!
Ik heb afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en dacht 1 dag gewoon te eten waar ik zin in had, helaas lukt het me nu weer niet om het gezond eten/de maaltijdvervangers weer goed op te pakken, moet mezelf echt weer even een schop onder de kont geven geloof ik pff..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!?????? je hebt groot gelijk dat je die dag even niet op je voeding hebt gelet!

Even tanden op elkaar, dan kom je wel weer in t ritme! (Al is t best lastig met al die lekkere paasdingen!)

Bij mezelf let ik er vooral op dat ik voldoende blijf bewegen (12.000 stappen per dag is mijn ondergrens)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 16:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat t verder met iedereen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 16:53    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Zwangerschap gehad met depressie en door medicatie erg zwaar geworden. Moeten nog heel veel kilo’s vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 6:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
welkom fissie!

Ik heb net de kinderen naar school gebracht en er een rondje wandelen met kinderwagen aan vast geplakt. Ging prima. Hopelijk blijft het nog even droog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 8:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4