Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Voorjaarssprintje voor (kersverse) mama's

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo)

Vanmorgen eerst de twee oudsten naar school gebracht, met mijn jongste drie lekker doorgelopen naar de markt en via een mooie route terug naar huis. Al met al 1 uur en 7 minuten onderweg (volgens mijn fitbit). Heb ik in ieder geval al weer wat bewogen. Dat lijkt voor mij toch echt de manier om af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 10:56    
Vrouw Weeggegevens   SanneElisabeth
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk! Goed bezig Mere!

Ik heb net mijn eerste herbalife shake weer op.. Nu al hoofdpijn maar goed we gaan ervoor! We zijn nu ook net een familiefotoshoot aan het plannen om de oma's te verrassen met Moederdag dus ik hoop dat er voor dan toch al wat kilootjes af zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 11:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik geloof dat (kersverse) mama’s niet zoveel tijd hebben om een berichtje te posten?
Is iedereen gestopt met afvallen of?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 7:42    

Reageer met quote
Hihi is inderdaad stil hier! Ik ben gelukkig weer wat afgevallen, maar nog even wachten met invullen. Denk dat vrijdag mijn 'vaste weegdag' gaat worden, zo voor het weekend haha.

ben voor een kickstart weer even met herbalife shakes bezig, ik vind ze lekker maar af en toe verlang ik toch wel gewoon naar een boterham ofzo haha maar goed.

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 13:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens mij zijn we de enigen....

Wordt t een groen vakje voor jou deze week? Ik kan me voorstellen dat je zin krijgt om je tanden ergens in te zetten als je op alles Shakespeare leeft. Knap als je dat vol kan houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 13:26    

Reageer met quote
ja ik geloof het helaas ook!
Ik denk wel dat het vakje groen zal zijn morgen maar of het 'erg groen' is weet ik nog niet haha..

Ik shake twee keer per dag, 's avonds eet ik een gewone maaltijd, moet er nog voor zorgen dat dat wat gezondere maaltijden worden want door de welbekende excuses is het vaak snel en makkelijk...

Hoe ziet een dag qua eten er voor jou uit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 15:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, ik lees mijn bericht nu pas terug. Mooi wat autocorrect kan doen met t woord Shakes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 15:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn eetpatroon eigenlijk niet erg aangepast. Ik ben tot voor mijn laatste zwangerschap (tweeling is nu 9 maanden oud) eigenlijk nooit te zwaar geweest.
Door een heftige gebeurtenis (mijn man is overleden) heb ik me de afgelopen 8 maanden echt nergens om bekommerd; veel en verkeerd gegeten en weinig uit huis geweest. Resultaat is plus 35 kg ten opzichte van voor mijn zwangerschap....

Ik ontbijt met yoghurt, neem tussendoor fruit of koek, voorlichting 2 boterhammen, tussendoor noten met fruit, dan normaal avondeten en na acht uur eet ik niet meer. Hiermee val ik in een rustig tempo af. Meer energie heb ik er nu ook niet voor, heb 5 kinderen om voor te zorgen (2 van 9 maanden, eentje van 3 en twee van 5 jaar).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 16:02    

Reageer met quote
Jeetje wat heftig Mere!
Was hij ziek?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan echt niet meer op je eten let, dat had ik toen mijn moeder 4 jaar geleden overleed, eigenlijk ervoor ook al trouwens toen ze ziek was...

ja je hebt genoeg te doen denk ik met 5 kinderen! Zeker als je het alleen moet doen, respect! Ik zou niet weten hoe ik het voor elkaar zou moeten krijgen..

Hier gelukkig mooi groen vandaag!

Doen er nog andere mama's mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 10:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3