Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorjaarssprintje voor (kersverse) mama's

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SanneElisabeth
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh fissie, zo herkenbaar! Had jij de depressie al in de zwangerschap?
Ik kreeg helaas een postnatale depressie, maar ik heb de medicatie nu gelukkig bijna afgebouwd! Ik was er gelukkig snel bij en er daardoor ook snel weer vanaf.. Maar pff door die medicatie en depressie ook wel zo'n 13 kg ongeveer aangekomen in korte tijd...

Hier is het vies weer bah, maar als het even droog is ga ik ook naar buiten, lekker wandelen met mn zoontje en onze hond Lach

Ik kijk zo uit naar het voorjaar he, laat het goede weer maar komen, lekker veel naar buiten enzo!

Ik zou ook wel weer willen gaan sporten, maar anderzijds wil ik eigenlijk helemaal niet dat mn zoon naar een oppas moet omdat ik wil sporten dus zit nog n beetje in dubio haha...

Doen jullie aan sport?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
Herkenbaar hoor, Sanne Elisabeth, die tweestrijd.

Ik heb sinds twee maanden de woensdagochtend voor mezelf (vond ik ook een hele stap): de oudsten zitten dan op school, de middelste op de peuterspeelzaal, de jongsten op t kinderdagverblijf. Ondanks dat ik eigenlijk nooit aan mezelf toekom die ochtend, is t wel echt lekker. En ‘s middags zijn de jongsten dan nog lekker op t kdv, waardoor de oudsten een afspraak kunnen maken uit school. Met ook nog de twee baby’s erbij, red ik dat echt niet!

Helaas had ik vandaag snotterende kids, dus volle bak ??

Langzaam nu t eten gaan voorbereiden, dan kunnen ze allemaal op tijd hun bedje in (en ik lekker op de bank ploffen!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 15:07    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heel erg in het kort: prenatale depressie/zware despressie, ben nu in totaal 3 jaar ziek. Ben nu mijn medicatie langzaam aan het afbouwen.

De medicatie die ik slik zorgt ervoor dat je praktisch nooit een vol gevoel ervaart. Je kan dus maar blijven eten en dan nog steeds een hoger gevoel hebben. Mede hierdoor dus 20kilo door aangekomen.

Psychiater gaf aan dat ik niet moet verwachten af te gaan vallen met deze medicatie, maarja voel me zo niet lekker in dit lichaam. Dus probeer met vallen en weer opstaan toch iets eraf te krijgen.

Tijd nemen voor jezelf daar weet ik ondertussen een hele hoop van af. Maar toch blijf ik vaak eigenwijs, je zou zeggen na 3 jaar stop je daar wel een keer mee, maar Nee??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 14:04    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Mirre: dat is een aardig doel 12.000 stappen per dag??

Hier staat de grens op dit moment op 4.000 maar hou mij er niet echt aan. Ik mag niet meer extra gaan lopen omdat ik stappen ‘te kort’ heb en eigenlijk al moe ben. Vaak ga ik op goede dagen er ruim overheen en zit ik aan de 10.000.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 14:09    

Reageer met quote
Heftig fissie! Hopelijk gaat het afbouwen goed en zul je je steeds beter voelen! Ik heb nu bijna afgebouwd, nog 2 tabletjes t/m zaterdag en dan ben ik er vanaf. Ben nog altijd wel een beetje bang voor herhaling bij een evt tweede kindje, maar goed dat zien we dan wel weer...
En herkenbaar verhaal van de medicatie inderdaad.. Dus nog een reden waarom ik blij ben dat ik er volgende week klaar mee ben!

Ik durf mijn gewicht deze week niet in te voeren Schaam Schaam Mijn verjaardag en Pasen in 1 week was n beetje teveel uitdaging in mijn eerste 'dieetweek' en vandaar dus alles overboord gegooid Schaam Schaam

Vanaf morgen weer aan de slag...

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 23:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ SanneElisabeth
Das een mooi staaltje kop in t zand steken. Komt wel goed toch aai
Gewoon doen, kun je volgende week weer een mooie klapper laten zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 8:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat t verder met iedereen, nog genoeg motivatie om door te pakken!?

Als t goed is, krijgen we komend weekend prachtige dagen. Maakt t voor mij in ieder geval weer wat makkelijker om lekker naar buiten te gaan en te bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 8:21    

Reageer met quote
Ingevuld Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Vandaag zijn mn herbalife producten aangekomen (ipv gisteren) dus daar ga ik nu weer mee aan de slag (naast gezond eten)! Even een kickstart paar weekjes en dan gezond eten weer helemaal oppakken.

En ja ik kijk zo uit naar het mooie weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
SanneElisabeth schreef:
Ingevuld Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam !

Je bent stoer! We gaan ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 18:10    

Reageer met quote
Mere schreef:
SanneElisabeth schreef:
Ingevuld Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam !

Je bent stoer! We gaan ervoor!

Dankjewel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 18:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4