Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorjaarskilometers bij de kilometervreters

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al sinds 2013 zijn de Kilometervreters in actie! Er komen steeds nieuwe deelnemers bij en er haakt wel eens iemand af. Er is een soort vaste kerk, maar nieuwe deelnemers zijn van harte welkom! Hoe werkt het?

Het gaat hier niet om je kilo's, maar om je kilometers die je al wandelend of rennend aflegt.
Die vermeld je hier per dag in rood, je mag het wel opsparen en een aantal dagen achter elkaar noemen. En er af en toe iets bij vertellen over hoe het ging is ook fijn. Zo stimuleren en motiveren we elkaar.

Alle kilometers worden bijgehouden en in een overzicht gezet. Dit levert mooie resultaten op, soms verzinnen we een gezamenlijk doel en ieder krijgt ook afzonderlijk een persoonlijk overzicht te zien.

Lijkt het je leuk om mee te doen?
Sluit je bij ons aan en word ook een Kilometervreter!
Ook in het voorjaar gaan we weer kilometers sparen met elkaar. Let op: het gaat om wandelen of rennen/hardlopen.

Bij 22 deelnemers sluit de sprint, want meer deelnemers passen niet in het overzicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 15:56    

Reageer met quote
Hier staat dat het sprintje begint in week 10, maar in de vorige sprint zijn we al met week 11 bezig. Ik begrijp het even niet meer. We hebben dus een tijdje een overlap.
De kilometers beginnen pas te tellen ná zaterdag 9 maart.

Je mag je dus al wel aansluiten, van harte welkom hoor!
Maar de kilometers worden in de telling pas na zaterdag 9 maart meegenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
sprintjes zijn voor mij nieuw. Maar ik kan wel wat motivatie gebruiken om (extra) te wandelen. Ik doe graag mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 16:11    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Leuk!
Van harte welkom in dit sprintje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 17:08    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 22:00    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 23:06    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Geke schreef:
Hier staat dat het sprintje begint in week 10, maar in de vorige sprint zijn we al met week 11 bezig. Ik begrijp het even niet meer. We hebben dus een tijdje een overlap.
De kilometers beginnen pas te tellen ná zaterdag 9 maart.

Je mag je dus al wel aansluiten, van harte welkom hoor!
Maar de kilometers worden in de telling pas na zaterdag 9 maart meegenomen.

Ik pas wel op dat de juiste km's in het juiste sprintje terecht komen. Nieuwe kmvreters mogen ze al gewoon hier neerzetten hoor, dan pak ik die week voor hen nog mee, geen probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 7:30    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe weer graag mee en hoop wat meer kilometers te maken.
Wens iedereen veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 13:21    

Reageer met quote
Ha, wat fijn, alweer heel wat nieuwe aanmeldingen hier! Welkom allemaal!

Fijn Leonie, dat je het zo soepel oppakt... ik zat echt te twijfelen toen ik het sprintje aanmaakte, wanneer moet ik het laten beginnen. Maar het lost zich wel op dus.

Voor de nieuwe deelnemers hier: ik ben degene die het sprintje aanmaakt en een beetje het overzicht houdt, Leonie (L1970) is degene die alle kilometers bij elkaar optelt en vastlegt in een excelsheet. Het sprintje is jarenlang beheerd en getrokken door Mamdarijn, maar zij had het lang genoeg gedaan, en er kwamen voor haar andere dingen te doen. Toen hebben Leonie en ik het op deze manier opgelost.
Het afgelopen sprintje is met deze samenwerking verlopen. We gaan maar mooi zo door, lijkt me.

Heel veel succes allemaal, en vooral plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Yes.. voorjaar voor de deur, al was het de afgelopen letterlijk maart roert zijn staart..

Ik ga lekker door met de hardlooptraining, als het goed is loop ik eind maart weer 5 km aan één stuk. Waar ik weer goed op heb leren letten is mijn ademhaling. Als ik dat goed onder de knie heb verwacht ik dat ik straks zonder misselijk te worden de finish zal bereiken..

Verder blijf ik wandelen. In april start ik weer als begeleider bij de diabeteschallenge, en de komende weken gaan we dit flink promoten bij de huisartsen en praktijkondersteuners.
Door de hardlooptrainingen kan ik tijdelijk niet meelopen met de lange zaterdagwandelingen. En ook door mijn vierdaagse werkweek en vermoeidheid na een ingreep aan mijn oog lig ik helaas ook wat achter op kilometers. Maar ik probeer wel elke dag een half uurtje buiten te lopen. Op zich een haalbaar doel toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15