Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorjaars-schoonmaak!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Ik was eerst 60kg zwaarder... als dat er af is heb je in ieder geval meer energie en uithoudingsvermogen. Ik kon eerst niet eens naar de tram lopen (nog geen 10min) zonder 3x te moeten rusten.
Daarbij heb ik artrose in mijn heupen, schouder en handen. En nog een hardnekkige slijmbeursontsteking in mijn heup.
Dus niet echt handig voor poetsen en boenen.
Ik ben allang blij dat ik weer voor mijn plezier kan lopen.

Wowww, een grote prestatie van die zestig kilo.

We hebben een paar klachten gemeen... ik heb ook artrose in de heup en ik vrees dat het ook in mijn rechterhand zit. Ben 'nog maar' 53 jaar oud... de artrose begon al toen ik 46 was.
Slijmbeursontstekingen in heup en schouder heb ik gehad, het sluimert nog zo'n beetje. Ik vraag me soms af of dat samenhangt met die artrose.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 18:47    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Toen ik nog werkte droeg ik een brace om mijn hand. Maar nu hoeft dat niet als ik oplet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 18:59    

Reageer met quote
Woensdag heb ik alleen maar de was gedaan, ik moest mezelf daartoe dwingen. 1 puntje dan maar.

Gisteren, donderdag heb ik alleen een was gedraaid, geen was uitgezocht of opgehangen, niks, ik voelde me ziek / grieperig.

Dus nu totaal 5 punten.

Mijn lijstje van dingen die moeten gebeuren deze week:

Keuken poetsen (gedaan).
Caviakooi verschonen 1e keer (gedaan).
Stofzuigen beneden (gedaan).
Was draaien (gedaan)
Dweilen
Koelkast
Caviakooi verschonen 2e keer
Boodschappen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 8:05    

Reageer met quote
Gisteren ook niks aan de huishouding gedaan. Ik ben niet echt zo ziek dat ik in bed moet liggen maar verder echt niet prut. Moe, koud, rillerig, buikpijn, verstopte neus. Bleh.

Wel het nodige opgeruimd elke keer maar geen taken gedaan. Vandaag heb ik wel met mijn man de boodschappen gedaan en zal ik hoe dan ook de caviakooi moeten verschonen.

Mijn lijstje van dingen die moeten gebeuren deze week:

Keuken poetsen (gedaan).
Was draaien (gedaan)
Dweilen
Koelkast
Caviakooi verschonen 2e keer
Boodschappen (gedaan)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 14:35    

Reageer met quote
Balen Nicky dat je je niet goed voelt!

Donderdag ben ik begonnen met het opruimen van de berging 2pt
vrijdag lopen sjouwen en uitzoeken van boeken 4pt
vandaag spullen op marktplaats gezet 2pt

deze week 9 punten gehaald.

Komende week voor het grootste deel de berging opruimen en spullen op marktplaats zetten.
Daarnaast het regulier huishoudelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 17:36    

Reageer met quote
Jij bent goed bezig zeg! Applaus Dat zal ook wel een goed gevoel geven dat je dingen wegdoet en zo meer ruimte en orde schept.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 18:25    

Reageer met quote
Ik heb er erg veel op staan. Maar het loopt nu wel. Ik vraag geen hoge prijzen maar alles is meegenomen ten opzichte van in de kast laten of weggooien of in de textielcontainer doen. Ik heb er al iets mee kunnen betalen en nu spaar ik door voor de reparatie van mijn fiets. Dat heeft mijn broer voorgeschoten tot mijn vakantiegeld komt. Ik hoop dat ik het met de verkopen bij elkaar kan scharrelen Lach

Ruimte heb ik er nog niet mee gecreëerd voorlopig Lach Maar ik ben nu aan het schuiven tot ik al die dozen met spullen ergens op kan bergen zodat ik ze niet zie. Dan geeft dat me pas lucht in mijn hoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 6:56    

Reageer met quote
Mooi dat je zoveel van de spullen hebt kunnen verkopen.
Jee, vervelend dat je zo krap zit.

Gisteren heb ik de caviakooi verschoond.

Ik probeer vandaag de moed te vinden om in elk geval de trapleuningen en de deur- en lichtknoppen schoon te maken. Deze taak had ik geruild met het schoonmaken van de koelkast, dat kan volgende week nog, die leuning moet echt een keer worden gepoetst. Vind 't altijd lastig omdat ik bang ben dat ik met het schoonmaakmiddel de verf beschadig.

Keuken poetsen (gedaan).
Was draaien (gedaan)
Dweilen
Leuning en knoppen
Caviakooi verschonen 2e keer (gedaan).
Boodschappen (gedaan)

Ik had 5 punten en heb daarna nog de kooi (15 minuten werk ongeveer) en de boodschappen gedaan (ca een half uur?) dus nu 8 punten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 9:51    

Reageer met quote
Liesbeth we zouden ook, in plaats van 1 punt voor 15 minuten huishoudelijk werk, 1 punt kunnen geven voor elke taak die je afmaakt. Wat vind jij het handigst?

Het is bij dit sprintje 'just you and me' dus we kunnen het samen bepalen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 9:55    

Reageer met quote
Dat is ook een idee Nicky! Dan maak ik taken van het opruimen. Voor her huishouden heb ik dat al.
Is goed! Ik schrijf later even mijn taken op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14