Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*Voorjaars* Fitness, hometrainer, wandel, etc beweegsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Colliebollie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Vandaag de 11000 stappen gehaald. Zaterdag is bij mij weegdag dus nog even afwachten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 18:06    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
11000 stappen. Je hebt een goede conditie, zeg. Goed gedaan ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 0:08    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fientjuh, zo heb je 2 vliegen in een klap het goede doel en verbranden van callorieen eigenlijk 3 vliegen in een klap ook nog eens sociale contacten .

Zaterdag 10.325 en zondag 10.811 ben ik zeer blij mee eigenlijk heb ik mijn stappen op 12000 gezet maar zoals je ziet niet altijd haalbaar Erg blij dat is ruim boven de 2000 verbrand en zorg dat ik daar onder blijf met inname van de cal. Zo val ik geleidelijk af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 8:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Ine61; jij bent erg gemotiveerd vindt ik Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 10:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Saraa, welkom in dit sprintje. Zie dat je heel goed bezig bent, heel veel succes hier ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Colliebollie

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Fientjuh, zo heb je 2 vliegen in een klap het goede doel en verbranden van callorieen eigenlijk 3 vliegen in een klap ook nog eens sociale contacten .

Zaterdag 10.325 en zondag 10.811 ben ik zeer blij mee eigenlijk heb ik mijn stappen op 12000 gezet maar zoals je ziet niet altijd haalbaar Erg blij dat is ruim boven de 2000 verbrand en zorg dat ik daar onder blijf met inname van de cal. Zo val ik geleidelijk af

Heel knap!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Micha wil je mij verwijderen, heb nl voorlopig geen tijd voor de weegclub. Heb het momenteel erg druk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 13:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Steveline, is gebeurd Lachen Succes en sterkte met de drukte !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik meld me hier ook aan voor dit sprintje. Ik roep al maanden dat ik meer moet gaan bewegen en actiever bezig moet zijn. Echter heb ik verschillende smoezen om niet te gaan.. verder zit ik nu met een knie blessure die me hindert Rollende ogen en heb ik rsi in m'n pols/arm waar ik voorzichtig mee moet zijn.

Gisteren weer sinds een lange tijd geleden naar de fitness gegaan. Maandagavond moet een vaste fitness avond worden. Verder wil ik door de weeks nog een extra avond inplannen voor oefeningen of iedere avond een rondje wandelen na het eten. Misschien dat dit sprintje een schop onder m'n kont is om werkelijk ook iets te gaan doen.

Gisteren in totaal 15 km gefietst en 75 minuten krachttraining gedaan voor zowel benen, rug en armen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja Bakker

Reageer met quote
Welkom Logano. Heel veel succes! Je hebt een goed begin van de week gemaakt door het sporten weer op te pakken. Je kunt ook eens kijken bij de YouTube filmpjes van Rebecca Louise. Dit zijn sportfilmpjes van 10-15 minuten die niet extreem zwaar zijn en waar je toch fit van wordt. Zet m op!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 10:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9