Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie onder de 100 wil komen en regelmatig wil schrijven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha dames,

Allereerst excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb lijn-technisch gezien een dramatische week achter de rug, en heb ook niet meer gewogen/geschreven. Vermijding he? Kop in het zand endoor eten maar Sip En nu sla ik mezelf weer voor m’n kop natuurlijk... Maar er zit niets anders op dan mezelf bij elkaar te rapen en weer door te gaan. Ik moet, ik zal, ik kan!!! Als ik deze hobbel kan nemen zal ik er sterker van worden op de lange termijn.

Xantia hoe is het bij jou??
DTje dank voor de digitale positieve energie, kan ik nu wel gebruiken Lach
Ma-Ray wat goed dat jij zo door zet!! En fijn dat er kilo’s af gaan, ook al is het onvoorspelbaar. Ik ga weer vaker van me laten horen hoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Ma-Ray
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@pinguin81
Ik ken het maar al te goed. Natuurlijk door de burnout en de depressie dan boeit het helemaal niet op dat moment, dus dat tel ik dan niet eens mee. Maar afgelopen weken lukte het me gewoon niet en dan weer wel, maar dan toch niet. Vorig jaar was ik nog erger, dan wilde ik mijn gegevens niet doorgeven tot die groen was. Nu dacht ik gewoon "Hoppa een rood vakje! Laat dat eens even goed op je inwerken!" Mr. Green Gewoon even de confrontatie aangaan Lach

Heel veel succes! Komt vast weer goed Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 23:56    
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik ben een weekje op vakantie geweest. Ik dacht dat ik wel kon bijblijven met schrijven en reageren, maar dat zat er niet in, te druk met vrienden en bovendien een superslechte wifiverbinding. Vakantie houden is doorbreken van normale regelmaat, dus heb ik een plus. Niet heel veel gezondigd maar wel iets. Ik vind de enorme plus niet helemaal in verhouding staan met het gezondigde maar ja.
Ik ben er gewoon weer streng tegenaan gegaan.
Hopelijk is het er volgende week weer af.
Ma-Ray, want naar dat je weer zo in de put hebt gezeten en uit je ritme bent.
Ik weet wel dat stress ook heel veel kan doen met je gewicht.
Pinquin, ook jij ging dus niet helemaal goed.
Ik doe dat ook graag, mijn kop in het zand steken, maar ja, het is jezelf beduvelen en als je niet eens meer eerlijk kan tegen jezelf wat moet er dan nog van worden....(zeg ik die dat ook vaak heeft gedaan). We gaan voor eerlijk naar jezelf en anderen. We hebben nu eenmaal dezelfde problemen; aankomen, afvallen, zondigen en streng doen en dan weer doorslaan, heel herkenbaar. We snappen elkaar best, dus dan maar eerlijk zijn en af en toe een rood hokje incasseren, al is dat helemaal niet leuk....
Dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 12:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe is het meisjes?
Ik ben weer aardig in mijn ritme. Gaat weer lekker met gezond eten en bewegen. Mijn aangekomen gewicht wil ik er dinsdag weer af hebben, hopelijk gaat dat lukken.
Veel drinken met dit warme weer en bedenk dat je misschien ook wel iets meer vocht vasthoudt met die warmte, dus laat je niet ontmoedigen als afvallen nu even niet zo snel gaat, het is tijdelijk dat vocht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat wel weer aardig. Slaap wel regelmatig nog slecht, wat ook wel meespeelt. Vandaag weer laatste dag werken deze week. Volgende week nog 2 dagen en dan heb ik verlof.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 10:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ma-Ray schreef:
Het gaat wel weer aardig. Slaap wel regelmatig nog slecht, wat ook wel meespeelt. Vandaag weer laatste dag werken deze week. Volgende week nog 2 dagen en dan heb ik verlof.

Wat fijn, bijna verlof!
Daar ben je wel aan toe zo te lezen.
Dat slechte slapen kan ook nog wel extra komen vanwege de warmte, het is ook vrij benauwd he?
In ieder geval wel het ideale weer om te proberen wat salades klaar te maken en die te eten in plaats van snel klaar gemaksvoedsel dat misschien wel lekker maar "slecht" is.
Salades kunnen ook lekker zijn, iets van eiwit er in; vis, ei, vlees of kaas, dan groenten; groenvoer zoals sla of andijvie, spinazie, rauw natuurlijk, een uitje, tomaatjes, stukjes komkommer, wortel , koude bonen of wat dan ook en dan een zuurtje (augurkjes of zure witte kool of iets dergelijks) en dan nog een zoetje druiven (halveren) , besjes, stukjes meloen, appel of peer.
Eventueel af te maken met noten, pijnboompitjes of een geroosterde boterham in stukjes gesneden.
Werkelijk een traktatie met die smaakjes en je kan gewoon gebruiken wat je in huis hebt.
Wel zorgen voor groenten en een zoet en een zuur smaakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 16:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yeah! Ik heb verlof! cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker genieten dus Ma- Ray.
Ga je nog wat leuks doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 9:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De bedoeling is een fietskampeervakantie langs de Rijn. Maar heb nog nooit gekampeerd en nog in het buitenland gefietst, dus vind het allemaal erg spannend Wat?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 10:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ma-Ray schreef:
De bedoeling is een fietskampeervakantie langs de Rijn. Maar heb nog nooit gekampeerd en nog in het buitenland gefietst, dus vind het allemaal erg spannend Wat?

ja dat snap ik.
Langs de Rijn fietsen en kamperen lijkt mij erg leuk.
Sowieso is het Rijngebied erg de moeite waard en steeds een stuk fietsen en dan uitpuffen op die mooie plekjes langs het water is vast helemaal te gek.
Lekker ontspannen en nog genoeg beweging ook!
Heel veel plezier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 13:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6