Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie onder de 100 wil komen en regelmatig wil schrijven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ma-Ray
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik hoop dat -omdat ik vorig jaar al zoveel ben afgevallen en het door de burn-out er snel bijzat-, het er nu ook weer snel af is. Ik heb ooit tot 2x toe 165kg gewogen. Om en nabij, want de weegschaal doet het niet zo lekker boven een bepaald gewicht. Toen ik vorig jaar begon was ik al 120kg en ben toen afgevallen tot onder de 90kg. Dus weer 30kg erbij, zonder dat echt in mijn kleding te merken, vind ik heel apart. Maar ga me niet op cijfertjes blindstaren. Wil op zijn minst eind deze zomer weer terug naar waar ik vorig jaar was. Maar meer mag ook Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 13:51    
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Je bent ook van ver gekomen dan al Ma-Ray!
30 kilo erbij zonder dat aan je kleding te merken is wel heel bijzonder zeg.
Ik merk elke 7 kilo omdat die bij mij toch echt een maat schelen.
Eigenlijk voel ik minder ook wel aan mijn lijf.
Maar inderdaad, die cijfertjes zeggen ook niet veel hoor, het gaat erom hoe jij je voelt en hoe je in je vel zit. Die weegschaal is een controlemiddel, maar alleen als jij dat wilt beïnvloed jou dat of niet.
Zelf heb ik hem erg nodig om me bij de les te houden, maar het zegt niet altijd dat ik precies dat ik ben afgevallen, terwijl het wel zo voelt.
Wat ellendig als je last heb van depressies, dat maakt het extra moeilijk.
Succes met lijnen/gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 14:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik merkte tijdens afvallen dat bij mij n10kg ongeveer 1 maat is. Vorig jaar had ik 46 en schurkte tegen 44 aan. Nu zit 46 aan de krappe kant, maar pas het wel. Hoop dat het gaat vlotten, want mijn 44/46 kan ik net niet aan en mijn andere broeken zijn pas allemaal kapot gegaan, dus loop in nog wat leggingetjes, maar vind ik voor mijn werk niet fijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ma-Ray welkom! Je hebt al een hoop bereikt zeg! En je weet dat je het kunt, want je hebt het eerder gedaan! Op die ervaring kun je teren! Sterkte met je depressieve klachten, dat zal het extra zwaar maken. Juist proberen blijven te schrijven op die momenten! En shoppen in je eigen kast is heerlijk! Ik heb ook weer allemaal jurkjes gevonden bij het opruimen die ik nu weer pas, zo fijn!

Xantia, het chocolade taartje was heerlijk!! Andere feestje van zaterdag helemaal niets genomen (want wist al dat ik s avonds taart zou nemen) en gisteren wat nootjes en chi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Grrr was nog niet klaar! Wilde typen: nootjes en chips genomen, maar niets buitensporigs. Verder gisteren licht gedineerd, dus al met al 1600 cal dus dat vond ik prima. Vandaag weer een extra streng dagje, dus hoop dat de weegschaal goed nieuws te brengen heeft morgen Lach Ik hou jullie op de hoogte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pinguin81 schreef:
Grrr was nog niet klaar! Wilde typen: nootjes en chips genomen, maar niets buitensporigs. Verder gisteren licht gedineerd, dus al met al 1600 cal dus dat vond ik prima. Vandaag weer een extra streng dagje, dus hoop dat de weegschaal goed nieuws te brengen heeft morgen Lach Ik hou jullie op de hoogte!

Netjes hoor 1600 calorieën, met die verleidingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 22:18    
Vrouw Weeggegevens   DTtje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Welkom mayray...
Ik herken de burn-out en aankomen combinatie wel. Het gaat gelukkig erg goed momenteel maar toch blijft het goed zorgen voor mezelf als er iets tegenzit een behoorlijke struggle.
Dit weekend behoorlijk heftig gehad...en ik merk dat ik het moeilijk vind om dan door te gaan. Toch morgenvroeg een wandelafspraak gemaakt met iemand om even weer lief te zijn voor mezelf en uit de negatieve flow te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 23:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb er 1 kilo af deze week en ben er erg tevreden mee.
Hoe is het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 7:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pinguin81 schreef:
Ma-Ray welkom! Je hebt al een hoop bereikt zeg! En je weet dat je het kunt, want je hebt het eerder gedaan! Op die ervaring kun je teren! Sterkte met je depressieve klachten, dat zal het extra zwaar maken. Juist proberen blijven te schrijven op die momenten! En shoppen in je eigen kast is heerlijk! Ik heb ook weer allemaal jurkjes gevonden bij het opruimen die ik nu weer pas, zo fijn!

Dat klopt, daar heb ik me op gefocust: Als ik eenmaal weer kan beginnen dan lukt het me wel weer.

Depressie maakt het inderdaad zwaarder. Niet alleen omdat je uit ellende meer gaat eten, maar vooral omdat je het gevoel hebt dat het toch allemaal niet uit uitmaakt. Het gevoel van "Zelfs al zou het me lukken om mijn streefgewicht te halen, om me helemaal gezond te voelen... Ik word toch niet gelukkig." Dan is zo'n kortstondig moment geluk van een gebakje of een pizza ofzo opeens veel aantrekkelijker dan de hele strijd voor een illusie.

Dat is een beetje mijn ellende nu, ik heb vorig jaar in eigen kast zitten shoppen en uiteindelijk mijn grote kleren weggedaan, want dat waren net tenten. Maar nu zit het allemaal net iets te krap en wat wel goed paste gaat kapot. Maar nieuwe kleding kopen vind ik zonde gezien ik gewoon weer ga afvallen #ikkanwelpositiefdenken ohhh

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
DTtje schreef:
Welkom mayray...
Ik herken de burn-out en aankomen combinatie wel. Het gaat gelukkig erg goed momenteel maar toch blijft het goed zorgen voor mezelf als er iets tegenzit een behoorlijke struggle.
Dit weekend behoorlijk heftig gehad...en ik merk dat ik het moeilijk vind om dan door te gaan. Toch morgenvroeg een wandelafspraak gemaakt met iemand om even weer lief te zijn voor mezelf en uit de negatieve flow te komen.

Ik probeer in het weekend zoveel mogelijk te fietsen, hoewel dit weekend voor mij ook zwaar was. Misschien zat het in de lucht ohhh Door de weeks als ik moet werken denk ik we wel aan. Vorig jaar deed ik elke ochtend in het park wandelen, moet ik weer doen. Dalijk... morgen... ehm week voorbij nog niet gewandeld... Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 9:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6