Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
De sauzen smaken niet vet gelukszoeker, soms geen saus, maar gewoon olijfolie en basilicum en soms tomatensaus. Maar idd, dat kan het zijn.
De high tea was erg leuk, hoewel ik niet onder de indruk was van de smaken. We zijn allebei vegetariërer en dan zit de uitdaging toch in het gebruik van kruiden om de groente smaak te geven. Dat was ze niet helemaal gelukt. Maar we gaan dit zeker vaker proberen. En ik heb in haar een maatje gevonden om samen sushi te eten: haar vriend houdt er niet van en ik ben er dol op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 12:18    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn zoon lijkt gelukkig weer beter vanmorgen even buiten spelen, vanmiddag misschien even langs de kinderboerderij.

Duffy wat fijn dat het gezellig was en jammie sushi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 14:12    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames. Ik heb het druk met het gebeuren om mijn zoontje. Die waarschijnlijk nog niet naar de plaatselijke grote basisschool kan. Druk bezig met benodigde hulp om uit te zoeken wat voor hem de beste school is.

Mijn gewicht is wat toegenomen. Ik was laatst 3 kilo kwijt doordat ik twee dagen door ziekte niks had gegeten. Dat is bijgetrokken nu. Helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
T174, wat vervelend. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 10:15    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Mineola.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 17:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga maar even proberen een beetje te stabiliseren. Ik ben het helemaal zat. Lichamelijk gaat het ook heel slecht en denk dat de extra pijnstillers ook niet bijdragen aan afvallen. Bovendien kan ik nauwelijks bewegen. Misschien zorgt dan niet meer moeten afvallen voor wat minder frustratie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 19:11    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
mijn weegschaal is kaduuk dat kan niet anders Geschokt Ben er wel 10 keer op gaan staan en ben gewoon 1.9 kg afgevallen deze week Geschokt

T174 heel erg veel sterkte met je zoontje

mineola je heb groot gelijk heb zoveel respecht voor je hoe het gevecht aan blijft gaan. Sterkte met alles.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018 7:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff... Hele nacht na liggen denken. Ik wil wel stabiliseren. Maar die keuze is er natuurlijk niet. Lichamelijk gaat het ook niet goed. Ik weet niet hoe nu verder. Dat wordt nog vele nachten nadenken. Denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018 8:01    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Probeer dat nachtelijk nadenken naar overdag te zetten kan je die meditatie app dan niet opzetten?

Ik snap dat stabiliseren ook een uitdaging is maar kan je daarin niet een marge kwa schommelen inbrengen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018 8:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Was nog aan het typen toen je bericht kwam, gelukszoeker, dus ik had hem nog niet gezien!
Ik kan me voorstellen dat je het meerdere keren hebt geprobeerd bij zo'n groot verschil. Maar je zal het vast gewoon wel goed hebben gedaan!

Tijdens meditatie is het natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling dat je nadenkt. En ik moet er eigenlijk wel even goed over nadenken wat ik nu ga doen. Het is misschien wel een idee hiervoor een vaste tijd overdag voor in te plannen.
Stabiliseren kan voor m'n gevoel niet, omdat ik als ik boven de 70kg ben het niet kunnen lopen nog aan m'n gewicht geweten wordt. En ik moet snel herstellen anders gaan de instanties niet met de situatie akkoord. En dan heb ik echt een probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018 8:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16