Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk Yvonne, daar moet je juist even bij stilstaan, het zijn de signalen van je lichaam. Luister je niet, dan wordt het erger.
Ik heb nu nog een cesar therapeute waar ik eens in de maand kom en die me even helpt met teruggaan naar het hier&nu. Heel fijn. Ze helpt dingen weer in het juiste perspectief te zetten en legt de dingen zoals overprikkeling uit vanuit haar beroepsgebied.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 12:37    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mijn therapie voor vandaag: de kerstboom zetten Kerst1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 12:45    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Neeeeeee een zak chips voor m'n neus !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 15:28    

Reageer met quote
Misselijk van de chocoladepepernoten.... Verward

Whis: kerstboom, nu al?! Kerst raam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 20:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb echt heel erg m'n best gedaan, maar de zak is toch helemaal opgegaan, oeps Schaam Schaam
Ik leer het ook nooit.
Maar ik ben niet de enige zo te lezen Sip

Vandaag
1595 kcal
0,6L water
40,2g eiwit
Het zal morgen wel gigantisch tegenvallen op de weegschaal....

Yvonne, je hebt helemaal gelijk. Maar nog even dit... Nog even dat... En zo zit de week dan toch zomaar weer (te) vol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 22:09    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Duffy schreef:
Je hebt helemaal gelijk Yvonne, daar moet je juist even bij stilstaan, het zijn de signalen van je lichaam. Luister je niet, dan wordt het erger.
Ik heb nu nog een cesar therapeute waar ik eens in de maand kom en die me even helpt met teruggaan naar het hier&nu. Heel fijn. Ze helpt dingen weer in het juiste perspectief te zetten en legt de dingen zoals overprikkeling uit vanuit haar beroepsgebied.

Fijn dat je daar op terug kunt vallen. Al is het maar even je verhaal kwijt kunnen en daar feedback op krijgen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 9:32    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Mineola schreef:
Ik heb echt heel erg m'n best gedaan, maar de zak is toch helemaal opgegaan, oeps Schaam Schaam
Ik leer het ook nooit.
Maar ik ben niet de enige zo te lezen Sip

Vandaag
1595 kcal
0,6L water
40,2g eiwit
Het zal morgen wel gigantisch tegenvallen op de weegschaal....

Yvonne, je hebt helemaal gelijk. Maar nog even dit... Nog even dat... En zo zit de week dan toch zomaar weer (te) vol.

Je bent inderdaad niet de enige. Hier is de zak chips ook op tafel gekomen. Gelukkig gedeeld met mijn man dus voor mij maar een halve geworden. Ik heb hem zelf in mijn winkelwagentje gelegd ook nog eens. Verward Maar ik loop de laatste tijd ook weer behoorlijk te zoeken in huis. En dan kan ik maar beter een keer toegeven. Dan is het hopelijk weer voor even gedaan. Hoewel ik in de avond uren wel weer veel trek heb. Maar met niks in huis kun je ook niks pakken. Erg blij

En je hebt gelijk hoor. Vaak is het inderdaad nog even dit en dat. Maar daar moet je zelf de rem op zetten als het je allemaal te veel wordt. Ik weet het, krijg het ook niet altijd gedaan hoor. Maar wel de tip mee gekregen om prioriteiten te stellen. En dat wat ik in mijn lijstje heb staan vanaf prio 4 kan wachten tot een andere keer als mijn hoofd weer eens over loopt. Er even voor gaan zitten om een prio lijstje te maken van de dingen die je moet doen kan echt helpen. En dan bedoel ik echt opschrijven. In je hoofd wordt alles al snel weer prio 1 terwijl dat niet zo is.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 9:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
-1,2? Doe mij nog zo'n zak chips Lachen

Ik heb een weekplanner, daar schrijf ik altijd mijn 'grote keien' op. Alleen het punt is dat op 5 staan mijn vrijwilligers taken, dat zijn afspraken met anderen en ben dus toch geneigd dat voor te laten gaan zeker als het vergaderingen en gesprekken zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 10:38    

Reageer met quote
Mineola: ga eens een maandje 1500kc gezond eten. Kan zijn dat je er je lichaam een groot plezier mee doet. Durf het uit te proberen!

Ik kom tegenwoordig iedere dag in de supermarkt, doe vaak een kleine boodschap. En denk dan vaak iets mee te nemen, want ik kan er wel vanaf blijven. NOT!
Dus vandaag alleen maar dingen van mijn lijstje meegenomen, plus wat extra appels en bananen. Ik kan het wel! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 14:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1429 kcal
0,8L water
38,5g eiwit
Weer te weinig gedronken. Pas s avonds mn fles gevuld. Morgen proberen meteen bij het opstaan m'n fles vullen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 21:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14