Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 21:32    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kom op marleen je kan het.

Hier ook een offdag hopelijk wat beter slapen en morgen fanatiek sporten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 22:28    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ga de handdoek in ring gooien alleen ga ik die eetbuien er niet onder krijgen Huil huil vannacht weer een pak sultana`s op.
Ik weet wat de oorzaak is vanuit vele trainingen die ik heb gehad zou ik ook moeten weten wat ik nu moet doen. Ik weet het allemaal en toch handel ik er niet naar.
Ga de komende tijd eens goed nadenken over een nieuw plan van aanpak en ook eens kijken naar verschillende opties evt via de huisarts.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Gelukszoeker wat vervelend, hopelijk kan je snel alles weer onder controle krijgen.

Hier ook eve off ben met mijn adhd medicijnen gestopt ivm giga bijwerking in mijn mond.
Nu kijken wat voor medicatie nu.
Alleen jammer genoeg komt nu mijn onrust en eetdrang weer volop boven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 15:57    

Reageer met quote
Dat is ook niet fijn inemien jij ook veel sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 16:17    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Ik ga de handdoek in ring gooien alleen ga ik die eetbuien er niet onder krijgen Huil huil vannacht weer een pak sultana`s op.
Ik weet wat de oorzaak is vanuit vele trainingen die ik heb gehad zou ik ook moeten weten wat ik nu moet doen. Ik weet het allemaal en toch handel ik er niet naar.
Ga de komende tijd eens goed nadenken over een nieuw plan van aanpak en ook eens kijken naar verschillende opties evt via de huisarts.

Dat je naar verschillende opties gaat kijken betekend dus dat je niet de handdoek in de ring gaat gooien maar juist beseft dat je het niet alleen kunt doen. Dat hoeft ook niet. Het is juist goed om hulp te vragen op het moment dat het niet meer alleen lukt.

Zelf zag ik het als falen toen ik hulp moest gaan vragen maar inmiddels weet ik dat dat juist heel sterk van me was. Beseffen dat je hulp nodig hebt en het dan ook vragen is juist de mentaliteit van een winnaar.

Ga er voor Gelukszoeker. Vraag die hulp. Dan gaat het je zeker lukken om die eetbuien weer te verslaan.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 22:28    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Veel sterkte iniemin. Naar de juiste medicijnen zoeken kan altijd zoveel tijd in beslag nemen. Ik hoop dat je ze snel gaat vinden met zo min mogelijk bijwerkingen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 22:30    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hmmm... zelf zag ik het als een sterk punt dat ik naar een diëtiste durfde te gaan. Nu eerder als n zwakte dat ik het niet meer doe...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1302 kcal
63,2 gram eiwit
2,1L water
Calorieën en water goed, eiwitten bij het diner zo hoog dat dat het al een heel stuk goed maakte voor de rest van de dag. Vanmorgen stiekem gewogen:oops:, de weegschaal was bijzonder positief. Ik baal er wel van dat ik niet kan stoppen met wegen.

Hulp vragen is inderdaad wel een sterk punt. Heb er zelf ook nog veel moeite mee dat in te zien.

Iniemin, sterkte. Ik hoop dat ze snel medicatie vinden die goed bij je past.

Gelukszoeker, goed van je dat je dat ziet bij jezelf. Maar de handdoek in de ring gooien lijkt me wat zwaar. Een andere manier zoeken is ook goed! En misschien mag je ook wat minder streng zijn voor jezelf. Het is niet makkelijk als je onder veel stress staat. Een pak sultana's lost data natuurlijk helemaal niet op, dat weet iedereen hier denk ik inmiddels wel, maar je denkt er wel over na wat nu en wat de volgende keer, dat is ook al een goed begin!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 23:19    

Reageer met quote
Ik ben gewoon op slaap bizar veel Verward wel veel nachtmerries.

Diëtiste durf ik gewoon niet die zit namelijk in het gebouw van mijn huidige werkgever en dan zit je heel groot onder een bord waarop staat diëtiste. Dat houd mij nogal tegen eerlijk gezegd Schaam Schaam

Ik neig naar iets van yoga of meditatie want ik ben behoorlijk over prikkelt en juist dan ga ik de mist in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2018 7:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14