Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1357 kcal
1,2L water
51,7 eiwit
Iets meer maar nog steeds veel te weinig water gedronken. Wel m'n flessen weer afgewassen dus dat excuus kan ik niet meer gebruiken. Bij lunch en diner voldoende eiwit, maar ontbijt en tussendoor verre van....

Yvonne, welkom! :)

Iniemin, ik vul altijd s ochtends in voor de hele dag. Maar regelmatig wegen dingen minder dan ik dacht en s avonds krijg ik het gewoon niet weg. En ik vind eigenlijk dat , zeker als ik moet afvallen, ik mezelf niet hoef te dwingen tot alle ellende om maar meer te eten. Dus kom dan toch nog te laag uit. Ik was van plan s avonds noten te eten tot de 1200 kcal, maar die zijn inmiddels op en de notenboer is ver weg helaas...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018 22:57    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
T174 schreef:
Hoi Yvonne! Ik ken je van de 100+ naar 100- sprint toch?

ja dat klopt.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 8:17    

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
yvonne-the-lady schreef:
Hallo allemaal, ik zie dat het sprintje gesloten is maar ik zag in het begin woord dat ik altijd nog mocht vragen om mee te doen. Dus bij deze wil ik vragen of ik nog in jullie sprintje mee mag doen. Ik kan ook altijd wel een steuntje in de rug gebruiken. Groetjes, Yvonne

Welkom het sprintje staat weer open Erg blij

Dank je wel voor het openzetten Gelukszoeker.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 8:22    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanmorgen bij het wegen toch aan de alarmbel getrokken. Nog net geen 100 kg. En dat getal wou ik nooit meer zien op de weegschaal. Het wordt nu toch echt tijd om me te herpakken!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 9:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hopelijk zet dit een knop op Marleen! Kom op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zet hem op Marleen!

Ik wil de 100 ook nooit meer zien, 90 is de gevaarlijke grens. Ik scoorde deze week een gelijkblijver, nadat ik een paar dagen op hotel was in Den Haag. Erg gezellig gehad met veel vrienden, maar ook veel bewogen. In ieder geval 9000-10.000 stappen iedere dag. Thuis heb ik mijn doel op 5000 staan, dus dat was veel.

Welkom Yvonne!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 10:08    

Reageer met quote
@ Marleen Het zou sonde zijn als je nu weer langzaam naar boven de 100 zou kruipen. Kom op hoor. Je kan het om jezelf weer te herpakken. Go girl!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Kom op Marleen, laat die verleidingen jou niet de baas zijn maar jij de verleidingen wel. Houd voor ogen wat je wilt bereiken en probeer weer op te krabbelen. Iedereen kan vallen maar jij zelf moet weer gaan staan. We kunnen je helpen maar zelf moet je dé stap zetten.
Doe dat waar je moeite mee hebt om te laten staan weg, vraag je naasten om je te helpen en steunen want als je er alleen in staat is het lastig.

Ik ben 1 juli begonnen met snelle koolhydraten grotendeels te laten staan. Door de week geen koekjes snoepjes chips en dergelijke, op zondag lekkere koek bij de koffie is toegestaan en op zaterdagavond een schaaltje chips of nootjes om het leuk te houden. Ook ben ik begonnen met het zoet op brood te laten staan. Sinds deze periode ben ik nu 10 kilo lichter, en weinig het gevoel op dieet te zijn. Het kan maar je moet er zelf achter staan. Maar als ik je lijstje terug zie dan weet ik dat je het kan alleen die knop......... Succes Marleen, je KAN het!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 10:51    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zet hem op marleen je kan het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 18:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1211 kcal
57,9 gram eiwit
1,2L water
Ik moet echt meer drinken. Mentaal ook in een dipje. Of nou ja, dip. Toch zitten de twee dozen merci die hier liggen nog steeds dicht. Dat vind ik best knap van mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 21:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 5 van 14