Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1188 kcal
Water niet bijgehouden
Wel een halve zak chips en best wat chocolade gehad. Nu buikpijn, stom stom stom.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 23:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
1315 kcal
2,1L water
Wat gezonder gegeten. Geen chips, geen chocolade, maar volgens mij ook geen groente en weinig fruit. Het kan dus nog beter. Ik ben benieuwd naar de mening van de weegschaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 23:25    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ook mineola

Hier vandaag een verjaardag alleen omdat het zo hard waait twijfel ik of ik ga fietsen of toch de bus het is 15km enkele reis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 6:59    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Serieus moeten bijlezen, kreeg geen berichtjes meer...
Mijn man en ik blijven met oudejaarsavond gewoon thuis. Ik kook wel iets feestelijks, en we zullen er wel een betere fles wijn bij drinken.
Maar die feestjes ed, hoeft voor ons niet meer. We hebben dat jaren gedaan, mensen uitgenodigd, op restaurant, bij anderen thuis, enz... Maar da's toch altijd zo een fake gedoe. En dan moet je laat opblijven, zin of niet. En dan dat gekus om 12 uur!
Nee, doe mij maar gewoon! En de kans is groot dat ik om 24 uur al lig te slapen Lachen

Maar ik snap wel dat helemaal alleen zijn op zo een avond ook niet leuk is... Vond ik vroeger ook niks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Whis: zo is het. Zo raar als de eerste die je spreekt in het nieuwe jaar de kassière van de supermarkt op 2 januari is.

@Gelukszoeker: oei, hier regent het al de hele ochtend flink. Geen fietsweer! Ik zou het wel weten denk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 10:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelijk gebleven. Gevoelsmatig is dat wel.een beetje teleurstellend, maar gezien de grote klapper van vorige week is het feitelijk helemaal niet slecht.

Ben weer ongesteld. Misschien maakt dat ook uit. Maar ik moet nog twee weken de pil slikken..... Rollende ogen

Gelukszoeker, ik zou de bus pakken denk ik. Ik zou echt bijzonder veel respect voor je hebben als je met dit weer 15 km gaat fietsen om ergens naar toe te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ongesteld zijn kan zo 1-2 kilo aan vocht opleveren voor de weegschaal Mineola. Laat je niet voor de gek houden en verleiden: doorzetten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 10:59    

Reageer met quote
Dat ongesteld worden zit er hier vandaag ook aan te komen. Maar de volgende dagen blijf ik wel van de weegschaal af. Heeft geen zin om mij mezelf nog slechter te laten voelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 11:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat gedoe altijd.
Ik twijfel enorm of ik zal stoppen met de pil of zal doorgaan.
Definitief stoppen dan, tijdens een strip stoppen schijnt niet te mogen.
Zonder pil was ik één keer in de maand hevig ongesteld, tot flauwvallen aan toe. Dat flauwvallen is niet meer, maar ik ben nu 2.a 3 keer per maand ongesteld. Volgens de huisarts is de verklaring simpel, ik neem hem voor het slapen gaan en ik ga soms 20.30 en soms pas na 0.00 naar bed. En je moet hem op exact hetzelfde tijdstip nemen. Maar ik vind dat eigenlijk wel erg veel gevraagd. Ik ga niet tijdens bestuursvergaderingen de pil nemen en ik vind het ook niks om op dagen dat ik moe ben verplicht wakker te blijven om de pil nog te nemen.
"Vroeger" was de tijd niet zo belangrijk, maar die pil mag niet meer helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 12:06    

Reageer met quote
Ik neem ook de pil, en ook altijd 's avonds. Bij mij wisselen de uren ook wel eens, maar ik krijg daar toch geen tussentijdse bloedingen door! Volgens mij moet dat echt niet op een heel stipt uur genomen worden hoor. Wel ongeveer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 12:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 24 van 27