Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1236 kcal
2,0L

Ik voel me iets beter. Ik kan nog nauwelijks iets. Maar in bed liggen doet minder pijn. En ik lijk ook wel wat meer energie te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 21:53    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffy schreef:
Mijn kat had vorig jaar geen enkel probleem met al het vuurwerk, terwijl het eigenlijk een kleine angsthaas is. Maar blijkbaar, als hij het vanaf zijn vast plekje op de bank kan bekijken, kan hem niks gebeuren: hij voelt zich veilig hier. Maar dan nog, ik blijf liever in zijn buurt.
Oudjaarsavond vind ik nog niet zo'n probleem, nieuwjaarsdag meer. Dan viert iedereen het nieuwe jaar hier, en is iedereen weer bij elkaar. Behalve ik. En alles is dan dicht, geen winkel, supermarkt of bioscoop is open. Behalve de uitgaansgelegenheden. Maar alleen erop uit de kroeg in om een colaatje light te drinken is zelfs voor mij vaak een brug te ver.

Hier wisselt de reactie van de katten dus blijf er liever een beetje bij. Nieuwjaarsdag heb ik dan weer geen moeite mee zie dat gewoon als een zondag en dan ben ik toch al vaak alleen thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 8:03    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Alleen zijn, soms verlang ik daarnaar.
Ik ben hier de spil in het gezin.
2 jonge kids van 6 en bijna 3 jaar(zaterdag jarig)
Man veel aan het werk full time mama en part time post bezorgen vanaf vandaag.
Feestdag kerst beide op stap oud en nieuw willen we mensen hier uitnodigen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 10:02    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Iniemin, dat herken ik ja. Kids 8 en bijna 4, man werkt fulltime en ik ben adgekeurr. Ook een fulltime mama dus. En zeer slechte huisvrouw. Mede doordat de bijna 4 jarige werkelijk alles op de grond gooit. Opruimen ho maar. Plakkerige deuren en kozijnen. Grote hond in de rui. Minimaal 10 machines was per week. Gelukkig kookt mijn man. Dus ja, af en toe zou ik ook wel even weer alleen zijn. Even weg uit de chaos.
Mijn moeder zegt vaker dat dit is wat ij altijd wilde. Man, kinderen en fulltime mama. Klopt inderdaad. Wist ik veel...haha!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, jullie hebben gelijk hoor! Waar het de rust betreft vind ik het niet erg om geen kinderen te hebben. Ik denk dat ik gek zou worden van alles wat ik zou moeten doen en van alle onrust om me heen.

Alle respect voor fulltime moeders! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1223 kcal
1,8L water
Flinke stress, dus mezelf tegoed gedaan aan een enorm stuk chocolade. Ook heel veel zin in chips maar dat was gelukkig niet voorhanden. Hopelijk valt morgen een deel van de stress al weg en kan ik daarna verder herstellen, zolang ik lichamelijk wat vooruitgang zie, heb ik een stuk minder stress.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 22:42    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Duffy laat ik het zo zeggen gras van de buren is altijd mooier en beter tot je erin staat.
Ik zeg altijd over mijn huis sorry we leven hier en ik leef voor plezier en herinneringen niet om te boenen ook aldoe ik dat dagelijks.

Maar vandaag eerste dag post bezorgen heb er heel veel zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 6:40    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
mijn huis is ook een bende en dat voor iemand die schoonmaakster van beroep is Schaam Schaam Schaam Schaam
Ik heb altijd zo iets van vind je niks dan is daar het gat van de deur en verdwijn je maar ik woon hier met de katten

mineola vandaag nieuwe dag en nieuwe kansen zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 7:42    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, :LOL !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
[quote="gelukszoeker"]mijn huis is ook een bende en dat voor iemand die schoonmaakster van beroep is Schaam Schaam Schaam Schaam
Ik heb altijd zo iets van vind je niks dan is daar het gat van de deur en verdwijn je maar ik woon hier met de katten

Geef jou groot gelijk, jullie wonen er en als het voor jou goed is heeft een ander er geen commentaar op te geven.
Ken iemand die de andere gewoon de borstel in zijn handen duwde toen die een opmerking gaf Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 20:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 23 van 27