Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ah Duffy, dat is niet leuk. In mijn single tijd ging ik met de jaarwisseling naar een van mijn ouders of naar mijn zus. Mijn vriendschappen waren ten einde gelopen nadat iedereen 'aan de man' was en ik de lastige single. 10 jaar geleden kwam ik na 15 jaren single te zijn geweest mijnxman tegen. Getrouwd, verhuisd, twee kids. Ik ben geen kei in nieuwe vrienden maken. Ik heb alleen vriendschappelijk contact met moeders van school. Af en toe eens koffie leuten. Ik zou graag weer zoals vroeger vrienden hebben of minimaal eeb beste vriendin. Waar je alles mee deelt. Ook een fles wijn... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 18:43    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffy ik ben ook alleen met de jaarwisseling als je aanspraak wil via de app stuur dan een pb met je nr.
Hier ook alleen met de katten thuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Gelukszoeker! Of we maken het hier op het forum gezellig, toch? Die dagen gaan gelukkig ook weer voorbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 21:39    

Reageer met quote
Dat kan ook Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
860 kcal
2,0L water
Eindelijk weer eens voldoende gedronken. Vandaag rustig aan. Wel wat appjes gestuurd om dingen te regelen, en verder de oefeningen voor m'n knie gedaan en gebreid. Ik heb niet het idee dat het al weer wat beter gaat. Ga morgen testen hoe lang ik zonder pijn kan zitten.
Deze week ben ik ook weer tarwe aan het testen of ik daar tegen kan. Dat is toch wel wat ik het meeste mis. Dus ik hoop dat het goed gaat!!

Duffy, dank je.
Jammer, alleen met oud en nieuw. Ik woon bij m'n ouders, dus ben nooit alleen. Maar behalve de oliebollen is er niet iets speciaals aan eigenlijk. Ik overweeg elk jaar weer rond 21 uur naar bed te gaan.

T174, ik ben ook de laatste single van al mijn vriendinnen. Die zijn ook al op één hand te tellen, maar zo gaat dat als je wat begint te mankeren. Hopelijk blijft daar wat van over. Ik vind het wel frappant dat je vaak van mensen leest dat ze graag meer vrienden/vriendinnen willen hebben. Lijkt wel iets van deze tijd. Hoe meer sociale media, hoe minder sociaal we daadwerkelijk zijn????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 22:49    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja gek he Mineola. Bij kinderen gaat het zo gemakkelijk. 'Zullen we vriendinnen zijn?' 'Ok.'. Klaar. De vriendschap is vastgelegd. Ik heb daar laatst op Facebook een filmpje over gedeeld. Met daarbij een vraag: wie wil mijn vriendinnetje zijn? Of zoiets. Buiten mijn moeder en zus reageerde één persoon. Uiteraard heel leuk maar ik was zwaar teleurgesteld. En beledigd. Niet goed voor je zelfvertrouwen. Niemand durfde de post te liken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 6:28    

Reageer met quote
Ik ben ook nog de enigst single alleen vind ik alleen zijn best lekker.
Hoewel het met de feestdagen best wel confronterend kan zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 8:18    

Reageer met quote
Ik heb wel vrienden, maar niet in het dorp, de meesten wonen niet dichtbij. En ik nodig wel eens mensen uit, maar ze hebben nooit tijd en voor de feestdagen meestal al andere plannen. Erg jammer. Daarom ga ik maar gewoon in mijn eentje op pad met de kerst, heb geen zin om thuis te zitten.

Inderdaad gelukszoeker, ik vind het ook niet erg, vermaak me wel. Maar met verjaardagen en feestdagen is het confronterend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 9:12    

Reageer met quote
Ik heb jaar mijn ouders uitgenodigd ze wilde zowaar komen. En wat ik die andere dag doe geen idee.

Ik vind vooral de jaarwisselig altijd vreselijk eenzaam wil best weg alleen op tijd thuis voor de katten en dat lukt niet en ze willen ook niet naar mij toe komen.
En dit jaar zijn ook nog eens 2 vriendinnen van mij verhuisd beide hier nu 50 km weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 20:17    

Reageer met quote
Mijn kat had vorig jaar geen enkel probleem met al het vuurwerk, terwijl het eigenlijk een kleine angsthaas is. Maar blijkbaar, als hij het vanaf zijn vast plekje op de bank kan bekijken, kan hem niks gebeuren: hij voelt zich veilig hier. Maar dan nog, ik blijf liever in zijn buurt.
Oudjaarsavond vind ik nog niet zo'n probleem, nieuwjaarsdag meer. Dan viert iedereen het nieuwe jaar hier, en is iedereen weer bij elkaar. Behalve ik. En alles is dan dicht, geen winkel, supermarkt of bioscoop is open. Behalve de uitgaansgelegenheden. Maar alleen erop uit de kroeg in om een colaatje light te drinken is zelfs voor mij vaak een brug te ver.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 22 van 27