Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sterkte t174.

Duffy klinkt beter

Gelukszoeker hoe ging het?

Hier gaat het effe off te veel spanning, verleiding, emotie eten en te weinig drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een slechte week gehad. Niet te veel gegeten, maar wel ongezond en veel te weinig.
Vandaag weer lekker kunnen douchen en een beetje gefietst vanaf de bank. Nu wel weer kapot en meteen veel pijn. Morgen komt Sinterklaas, en daarna moet het weer beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 22:36    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Je ben 1.1 kg afgevallen dat is toch super?

Hier gaat het slecht ook geestelijk veel huilbuien en slaap problemen. Van de week weer een gesprek met maatschappelijk werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 7:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Qua gewicht is dat zeker niet slecht. Alleen weet ik dat het komt door veel en veel te weinig eten. En wat ik wel heb gegeten was ook nog eens ongezond. Dus dat is absoluut niet de manier waarop het moet. Ik heb alleen zo weinig energie dat ik het niet kon opbrengen meer te eten. Maar je krijgt natuurlijk ook geen energie als je niet eet. Dus daar moet ik me deze week toch toe gaan zetten.

Succes van de week gelukszoeker. Denk goed om jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 10:42    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Gelukszoeker pas goed op jezelf meid. Ik snap je hoor dit weekend ook 2 huilbuien verder dat ik het even allemaal niet weet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 12:01    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Boh dames, gaat lekker hier met ons wbt gezondheid en gewicht...hihi. (bijna?) Allemaal stress zo te lezen en allemaal stress-eters.
Hier teveel laten gaan met speculaas. Speculaasjes, speculoos, zelfgemaakte pepeenoten (met speculaaskruiden...), zelfgemaakte cake met speculaaskruiden.... en zelfgemaakte pindarotsjes... schandalig veel gehad...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 13:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1208 kcal
1,5L water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 21:39    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Knuffel voor jullie allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 9:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het echt super knap dat iedereen zo z'n best blijft doen ondanks alle tegenslagen! Menigeen zou voor minder de handdoek in de ring gooien. Het gaat niet allemaal even soepel, maar dat is natuurlijk niet zo gek. Iedereen blijft toch steeds proberen. Super goed!!

Ik heb gisteravond half slapend nog even een berichtje getypt, hoeveel ik had gegeten. Dus nu maar even wat meer.
Te weinig gedronken, maar vooral r de tijd die ik wakker ben geweest vind ik het niet slecht. Ik heb nog maar weer meer "activiteit" doorgestreept en ik hoop dat ik daardoor fysiek weer wat vooruit kan gaan. De laatste 2 dagen al niet meer wakker geworden met verschrikkelijk veel pijn. Het is er nog wel, maar veel minder. Ik ben wel echt kapot. Na een uur of 3 a 4 wakker ben ik wel weer klaar. M'n lichaam zal het wel nodig hebben....

T174, leuk zelf bakken! De ellende is natuurlijk dat alles ook weer op "moet".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Gelukszoeker: knuffel terug!!! Kussen

@T174: klinkt heerlijk allemaal, blij dat je niet bij mij in huis woont!

@Mineola: je hebt wel een mooie knaller gemaakt, maar inderdaad is de manier waarop soms ook een dingetje... Sterkte met de pijn en ik wens je rust toe.

Ik was net even in de supermakt en sleepte een boodschappentas vol terug. Heb er een spier in mijn been van verrekt. Tjeetje zeg, wat een verleidingen, wat een lekkers! Een van de feestdagen ga ik aan de kaasfondue, eentje bij mijn ouders, eentje naar een museum. En dan nog oud en nieuw. Ik ben single en heb hier in het dorp weinig vrienden, kan ook niet goed tegen drukte, dus ik denk dat ik met o&n weer alleen thuis zit met de kat, wacht tot het vuurwerk is geweest en dan naar bed ga... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 21 van 27