Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt

kans is groot dat het mis gaat heb vandaag wel open kaart gespeelt bij werkgever en die willen toch dat ik hulp in schakel ik zelf ergens ook wel.
Werkgever wil zeker kijken of ze mij kunnen helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 nov 2018 17:18    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, fijn dat je werkgever wil meedenken en wil helpen. Dat zie je lang niet overal helaas.

Vandaag
1201 kcal
50,7 g eiwit
1,2L water
Dat water drinken wil echt nog niet... Probeer bij het opstaan al een glas water te drinken. Drink thee bij het ontbijt, lunch en 2x tussendoor. Ik probeer steeds m'n glas opnieuw te vullen als hij leeg is. Maar meestal kom er s avonds achter dat hij nog niet leeg was. Ondanks dat m'n telefoon ieder uur afgaat dat ik moet drinken....
Iemand de gouden tip?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 nov 2018 22:53    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker hoe gaat het nu?

Mineola sorry de tips die ik heb had js al geprobeerd volgens mij flesjes en fruit in je flesje zodat het lekker smaakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018 14:29    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gelukszoeker: wat vervelend allemaal, wens je veel sterkte.
Mineola: sorry, ik heb geen tips voor je, ik drink eerder teveel dan te weinig op een dag! Als ik een flesje zie, drink ik hem leeg. Huppa, weer een halve liter.

Ik was gisteren weer uit eten, ineens 2 kilo erbij op de weegschaal! Het was Indonesisch, dus ik hoop dat er gewoon veel zout in zat. Nog niks doorgegeven, morgen nog eens kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018 17:31    

Reageer met quote
Duffy voor 2kg moet je wel erg veel extra calorieën eten dus kans is groot dat het vocht is.

Hier gaat het geestelijk mis door extra stress factoren slaap al 2 nachten niet heb van werkgever maatschappelijk werk aangeboden gekregen daar heb ik vanmiddag een gesprek mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanochtend 3 ons eraf in plaats van 2 kilo erbij. Lach

Dat klinkt niet lekker Gelukszoeker, hoop dat het gesprek vanmiddag je een beetje geholpen heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames. Ik heb flink wat reacties gemist zie ik.
Ik heb inmiddels beide crematies gehad en beide waren heftig. Vooral die vsn mijn neef. Bij thuiskomst was er niemand thuis dus kon ik even goed uithuilen. Klinkt gek he.
Het is ern emotionele achtbaan nog steeds. Nog niet bekend maar welke school mijn zoontje zal gaan. Morgen weer een gesprek.
Ik vreet mezelf een bult. Mijn gewicht gaat als een jojo op en neer. Feestdagenstress.
Mijn vit D en B12 waren goed. Gebrek aan energie is niet daar azm te wijten. Voor de zekerheid neem ik maar multivitaminen nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 23:13    

Reageer met quote
T174 sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 7:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 9:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola, een grote fles water met glas erbij op de salontafel zetten? En op andere plekken ib huis waar je regelmatig zit een grote fles zetten met een glas ernaast. Gewoon water of met water met wat takjes munt en/of schijfjes citroen bijvoorbeeld. En telkens een paar grote slokken nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 20 van 27