Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk dat ik wat dat betreft geen geluk gehad heb qua artsen. Als ik kijk naar anderen met zelfde soort klachten die alle hulp krijgen die ze willen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik moet bewijzen dat ik echt niet gewoon lui ben.

Afgelopen twee dagen mezelf helemaal volgevreten. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Vanaf morgen maar weer een beetje opletten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018 5:52    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola, wellicht kun je eens met de huisarts spreken en hulp vragen? Of een praktijkondersteuner? En desnoods zelf naar een diëtist gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
En eens naar een andere arts toe gaan is dat een optie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018 17:22    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag bij mijn ouders op de koffie geweest: mam had gevulde speculaastaart....
Maar wel afgesproken dat we morgen weer de teugels aan gaan halen!
Ik heb over 2 weken een feestje en wil dan nog wel in mijn jurkje passen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018 18:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had vandaag taart, pannenkoeken, McDonald's en chips... Oeps.
Morgen echt weer invullen. Want zo ben ik binnen een week weer bij het begin. M'n moeder gaat ook morgen beginnen. Dus misschien helpt dat.

T174, ik vind de huisarts en de hele praktijk echt vreselijk. Ik ga daar echt alleen onder grote dwang heen. Heb al eens een andere huisarts gevraagd, maar je mag hier alleen wisselen als je naar een andere gemeente verhuist.

Gelukszoeker, ik weet niet of dat kan. De revalidatiearts bedoel ik dan. Zou moeten kunnen denk ik. Alleen ik wil dan ook niet vervelend zijn. Het is geen slechte arts, maar niet de beste voor mij op dit moment.

Eerst heb ik geoefend met hele kleine doelen. En het verbod om verder te kijken. Als het wat beter gaat ga je toch vanzelf weer verder kijken. Dus misschien moet ik dat gewoon weer herstarten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018 22:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat stom dat je niet kan wisselen van huisarts. Hier in de praktijk zitten meerdere artsen waartussen je jan kiezen. Bij de typische vrouwendingen ga ik naar de vrouwelijke arts. De meeste andere dingen bij mijn andere. Als je belt voor een afspraak en de je eigen arts heeft geen plaats dan kun je bij een ander als je wilt. Makkelijk dus.

Geen idee of het bij je past maar ben je al eens bij een osteopaat geweest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018 6:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1249 kcal
1,2L water
51,8g eiwit
Mezelf moeten dwingen wat te eten, maar ik ben netjes boven de 1200 gekomen.

T174, ja daar ben ik wel eens geweest. Daarna kon ik helemaal niet meer lopen. Dus dat vind ik niet voor herhaling vatbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018 23:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ai Mineola.. dat is niet de bedoeling Nee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 6:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1092 kcal
1,4L water
49,3g eiwit
Er is vandaag zo iets bizars gebeurt. Echt ga even zitten voordat je het leest en houd je goed vast. Ik ben gewoon vergeten te eten
Geschokt
Niet de hele dag natuurlijk Lachen maar zomaar vergeten een tussendoortje te nemen. Toch wel verbazend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 22:17    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Mineola het zit je ook echt niet mee meid.

Duffy die jurk dat kan jij!

Hier even een off week combi ongi en december bijna en daardoor vooral 1 gespannen kind van 6 die zo graag alles wilt zien en mee maken maar niet de prikkels aankan en al 2 weken stuitert hij door en denk dat dit nog wel 2 maanden duurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 22:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 12 van 27