Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola, ik was aan het denken aan een recept voor je lunch, maar dat was moeilijker dan ik dacht. Ofwel zat er tarwe in, ofwel lactose, of iets anders dat je niet mag eten.
Maar iets dat ik lekker vind en volgens mij al die zaken niet bevat is het volgende :
Je halveert een aantal kerstomaatjes en bakt die in de pan met een beetje olijfolie, samen met wat kruiden naar keuze (oregano, basilicum, etc.) Ondertussen kluts je een paar eitjes, doe je er zout (en/of peper) bij.
Dit doe je bij de kerstomaatjes in de pan. Eigenlijk een soort omelet met kerstomaatjes, dus.
Dit eet je samen met ofwel knackebrot, speltbrood of roggebrood.
(volgens google zit hier geen tarwe in)
Goh, ik krijg al honger als ik het typ Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 6:33    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Een salade met quorn zou ik maken, en daar een lactosevrije dressing of wat olijfolie bij? En verse kruiden.
Ik ben zelf vegetariër, maar jij zou er wel vis of vlees kunnen bijdoen ipv quorn.
Ik maak dikwijls ook een wokschotel met verschillende groenten en daar dan een vleesvervanger bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een omelet is wel een idee. Heb wel al de afgelopen 3 dagen ook ei gehad met de lunch, dus wordt wel wat eentonig. Maar heel veel variatie ruimte heb ik toch niet. Salade heb ik ook wel trek in. Quorn ken ik niet, klinkt als iets wat ze hier niet verkopen.

M'n ouders zijn weer terug van vakantie, dus de weegschaal staat er weer. Ik heb er nog maar 4x opgestaan Schaam Schaam Zonder weegschaal was wel fijner!
Ook even dat programma bekeken my 600lb ... heftig om te zien, maar als zo'n vrouw 225kg in twee jaar tijd eraf krijgt dan moeten die laatste 7a8 kg voor mij toch ook wel lukken ?! ik worden overigens ook maar 1x in de 2 maanden gewogen volgens mij en dat werkt toch...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 7:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
2045 kcal Schaam Schaam
1,2 L water Schaam Schaam

Uiteindelijk laat ontbeten met wat ananas en s middags de smoothie. Maar s avonds was nog erger dan ik bang voor was. Maar vond het onbeleefd iets te laten staan. Eenmaal Nee is hier altijd Nee, dus dat maakt Nee zeggen lastiger.
De weegschaal zei net 79,1 Schaam Schaam ik hoop dat daar vannacht nog 1,2 kg afgaat. Dan blijf ik in elk geval onder de 78.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 21:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toch nog onder de 78.
Maar gaat wel de verkeerde kant op zo, twee rode hokjes al...
De periode dat ik vaak aankom komt er aan (of is al begonnen blijkbaar) dus ik kan wel wat steun gebruiken! Ik wil graag 1 januari onder de 70. Maar onder de 78 zou ook al wat zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:14    

Reageer met quote
Kom op Mineola!!

Heb ook verlof gehad, en ja, ik voel mijn jeans spannen Geschokt
Maar goed, het was een leuk verlof en heb genoten en ben wat meer uitgerust nu.
Voor morgen, eerste werkdag, heb ik een planning opgemaakt, alleen de avond is nog wat twijfelachtig vermits ik direct heel laat moet werken. Alles staat in de eetmeter!
Denk dat ik 's avonds wraps ga maken.... FF Denken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:25    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Raar, ik krijg geen mails meer van de weegclub als er een nieuwe reactie is gekomen sinds donderdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Whis dankjewel! Fijn dat je lekker uitgerust bent! Lach

Ik heb net voor het eerst in ongeveer 4 jaar buiten gewandeld! Applaus cheerleader Kampioen
Ongeveer 150 meter Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 11:50    

Reageer met quote
Zie je wel!! Super!!! Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 14:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1090 kcal
1,4L
Meer drinken morgen, nog steeds. En wat meer eten. Dat is over het algemeen niet zo moeilijk Schaam Schaam Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 21:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 10 van 26