Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, mn knie is nog ontzettend moeilijk aan het doen. Met name buigen blijft veel pijn doen dus met name zitten en slapen doet veel pijn. Ik probeer nu op m'n rug te slapen maar daar ben ik niet heel goed in. Het fietsen gaat wel iets beter, redde ik eerst 3 minuten en nu 4. Maar dat is gezien over ongeveer 4 maanden wel een mager resultaat.
Dat is inderdaad een lastige situatie met je werk! Zekerheid is fijn, maar een fijne werkplek natuurlijk ook! Inderdaad wat kaaveeke zegt zou je een pro's en cons lijstje kunnen maken. En dan misschien je er vooral op de toekomst richten? Heb ik het alleen nu niet naar m'n zin of komt het nooit meer goed? Wat zijn de kansen en mogelijkheden nu en wat over 5 a 10 jaar? Moeilijk hoor! Twijfel is aan alle kanten niet goed voor je dus hopelijk kan je snel een besluit nemen (geschreven door de grootste twijfelkont van Nederland:lol: Lachen ) Veel succes!

Stofje, veel drinken als je vaak onderweg bent is inderdaad een dingetje! Dat maakt het niet makkelijker. Goed dat je aan het eind van de dag het toch probeert!

Kaaveeke, mooi! Dat is dan drie vliegen in één klap.

Vandaag
1478 kcal
1,6L
Nog niet over de 2L water. Kopje thee bij de lunch is gelukt. Maar s ochtends had ik er eentje minder. Morgen mag ik mezelf wegen vind ik. Het is echt een beetje afkicken nu. Maar halverwege de week is het wel fijn te weten hoe het ervoor staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 21:47    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Balen als een stekker!! Een week wat slordiger geweest met het dieet en meteen afgestraft. Ik moet me herpakken!! ☹

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 5:19    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Marleen, niet getreurd : vandaag is een nieuwe dag.
En we beginnen er weer aan met volle moed !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 6:15    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Nog bedankt voor de reacties. Ik twijfel al bijna 1 jaar had gehoopt toen werd aangekondigd dat een wissel zou zijn van leidinggevende dat het beter zou gaan alleen is deze nu al 6 maanden bezig en nog steeds doffe ellende.
Of het in de toekomst beter word ik weet het niet......
Het totaal gebrek aan communicatie breekt mij op heb dat ook al meerdere keren aangegeven en beloven ze van alles alleen veranderd er niks.
Ik heb straks vakantie dat is in januari goedgekeurd ondertussen sta ik tijdens mijn vakantie ingeroosterd want dat zijn ze weer vergeten Rollende ogen Ik durf hier niet alles te plaatsen want dat word de organisatie herkend en ik dan ook .

Dat knaagt en bevorderd niet het afvallen Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 19:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, Al bijna een jaar, Poeh dat is al een tijd. Ik snap dat niet echt bevorderlijk werkt. Kan je niet met iemand praten? Een maatschappelijk werker ofzoiets? Die kan, buiten een luisterend oor, misschien ook nog praktische tips geven.

Vandaag
1455 kcal
1,6L water
De dag begon goed met water drinken, maar verslofte daarna. Zonde!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Jeetje ik moet mijn best doen om bij te lezen. Leuk hoor die activiteit hier!

@Gelukszoeker, Heel herkenbaar dat je niet blij bent met je werk. En dat terwijl het wel een groot deel van ons leven is. Echt belangrijk dus om met plezier naar je werk te gaan. Sterkte ermee!

@Marleen, Aan de ene kant wil ik zeggen dat het prima is even een weekje wat rustiger aan te doen.. Ik heb meer vertrouwen in wat gestaag afvallen dan de mega sprints die jij maakt. Maar, dit is wel een erg rood vakje. Probeer de middenweg te vinden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 9:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1640 kcal
1,4L water
Net als gisteren, water drinken begon goed maar verslofte toch. Met avondeten hadden we wraps, ze waren alleen nogal pittig dus heb er behoorlijk wat tortilla chips bij gegeten om de brand te blussen. Vandaar te veel calorieën
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 22:01    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ik zat je verhaal te lezen. Te weinig water gedronken.... De tortilla’s waren pittig, dus ik dacht nu komt er heb er extra water bij gedronken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 15:28    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Water drinken heb ik gelukkig geen probleem mee zet als ik thuis kom altijd een reuze mok thee zonder iets er in. Heb die mok ooit bij de ikea gekocht Lachen

Ik vul trouwens effen gelijke stand in de weegschaal is effe vliegen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 18:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1646 kcal
1,6L

Ik ben echt boos op mezelf. Dit was zo onnodig.
Ik heb nu een app gedownload die me elk uur even herinnerd dat ik wil afvallen. S ochtends ben ik steeds supergemotiveerd maar gedurende de dag zakt dat af blijkbaar. Hopelijk helpt de app. Ik wil echt graag onder de 70. Ik voel me lichamelijk de afgelopen twee dagen best goed, dus ik wil zo snel mogelijk verder. (Geduld oefenen moet ook op het takenlijstje)

Morgenavond staat er vis op het programma. Ik heb het alvast maar ingevuld. Ik zit dan al bijna aan m'n max aantal calorieën. Tussendoor heb ik paprika en komkommer in de planning en s ochtends een smoothie. Ik ben lactose nogmaals aan het testen en mag morgen 250mL proberen.
Ik moet dan nog iets voor de lunch. Weet iemand iets met weinig calorieën maar wat toch vult?
(Zonder tarwe, lactose, fructose, peulvruchten of polyolen/zoetstoffen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 20:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 9 van 26