Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Daar kan ik dus mijn hoofd over breken wat is er nodig om toch gezond te gaan eten?

Eiwitten http://www.nutribites.nl/eiwitrijk-voedsel/, https://gezondr.nl/eiwitrijke-voeding-lijst-eiwitrijk-voedsel/

Ik wil nog wel eens een shake pakken als ik eiwit te kort kom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 6:51    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dankje gelukszoeker. Helaas zitten in shakes en repen vaak koemelk eiwitten en daar kan ik niet tegen.
Misschien moet ik gaan experimenteren met zaden door m'n smoothies.

Ik heb net stiekem al even gewogen. Daar word ik niet blij van. Nu al een hele dikke plus en ik ga vanavond nog uit eten. Toch ging het deze week gewoon goed. Af en toe iets te weinig gedronken, maar volgens mij niet onder de 1,5L. Na zo'n rare meting van vorige week is een plus op zich niet gek, maar ik hoopte toch wel onder de 75 te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 7:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oef, het is een tijd goed gegaan maar ga nu helemaal de mist in. Alles wat voor m'n neus komt eet ik op en ik heb nog steeds honger. Hoopte dat water drinken zou helpen maar ook dat helpt niet. De honger gaat niet meer weg. Ik kon zelfs niet wachten tot de worstenbroodjes waren afgekoeld dus nu heb ik een verbrandde tong.
Zo maar de Sims of zoo Tycoon doen op de laptop, meestal vergeet ik dan alles dus misschien stopt het volproppen dan.
Misschien toch maar het refeed schema volgen voor mensen met een gezond gewicht. Misschien kan dat het voorkomen voortaan. Maar is nu te laat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 13:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een dag.... Het niet kunnen stoppen is net ter sprake gekomen... Iets in mij vond dat een goede reden om die eigenschap maar weer even boven water te halen.
Maar ik heb het wel ingevuld in plaats van m'n kop in het zand te steken. Ik hoop dat dat alles weer wakker schudt zodat ik morgen weer de motivatie en discipline heb om weer goed verder te gaan.

Niet schrikken, hier komt het:
Vandaag
3519 kcal
1,5L water
117,3g eiwit
Laten we maar zeggen dat het goed is voor m'n gemiddelde eiwit inname Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 20:24    

Reageer met quote
Whoops Geschokt troost je ik zal ook op zoiets gezeten hebben Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 8:31    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola, wat jammer dat je even het spoor kwijt is. Wellicht hormonaal? Staat er een menstruatie voor de deur of zo.
Wij zijn gisteren de hele middag op pad geweest. Veel gewandeld, kids in een speeltuin gespeeld en aansluitend bij een friture gestopt in België waar we hoopte op lekker Vlaamse friet. Maar helaas te merken dat we dicht bij de grens waren. Dunne Franse frietjes, Remia mayonaise en Mora produkten. En nog een stuk duurder dan hier! Blikje drinken erbij? 2,30 euro. Nee dankje. Ik heb wat veel frietjes gegeten. De kids hadden niet veel gehad dus... oeps. Niet gewogen vandaag. Vergeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 10:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1508 kcal
1,6L water
56,9g eiwit
Veel te weinig eiwitten, te weinig water en iets te veel gegeten. Maar zit al dichter in de buurt dan gisteren.
Ik heb erg veel stress. Dat zal ook absoluut niet helpen. Ik ben alleen van anderen afhankelijk om het probleem op te lossen. Dus ik hoop dat dat snel gebeurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 20:18    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vervelend Mineola. Ik hoop dat het gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2018 15:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1289 kcal
1,8L water
54,2g eiwit
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met meer eiwitten eten. S ochtends heb ik altijd zin in zoet, dus had vanmorgen een broodje jam. Neem ook nog wel eens smoothies. Ik heb een plantaardige eiwitpoeder gevonden dus misschien kan ik dat eens toevoegen aan de smoothie. Als m'n darmen weer wat meer normaal doen.
Maar wat ik aan een broodje met zoet beleg kan toevoegen voor extra eiwitten, geen idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2018 21:49    

Reageer met quote
Dat is een lastige mineola mag je pindakaas? Dat is ook zoet en zitten meer eiwitten in?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 6:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Pagina 33 van 36