Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zulke dingen hebben ook gevolg voor je gewicht wel voor je mentale toestand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 okt 2018 6:32    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn weegschaal gaf vanochtend telkens een ander gewicht. Variërend tussen 104.8 en 105.4. Ik heb die laatste maar ingevuld. Op zoek naar een nieuwe weegschaal...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 okt 2018 8:44    

Reageer met quote
T174 dat is wel irritant als je weegschaal telkens ander gewichten aan geeft

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 6:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend 2x het zelfde. Zelfde als wat ik gisteren hier heb ingevuld. Vandaag arriveert een nieuwe die ik 30 dagen mag proberen. Ik ben benieuwd of dst helpt. Ook eens kijken of de vloer wel waterpas is misschien...

Man ik kan me niet inhouden met snoepen. Ik kan het niet laten staan en ik heb geen rem tijd3bs hrt snoepen en vreet door tot ik misselijk ben als ik de kans krijg. Ik schaam me daarna naar mezelf toe. Damn. Dat zijn de momenten waarop ik een maagband of iets dergelijks overweeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 10:34    

Reageer met quote
Tanden poetsen?

Een maagband is ook niet alles hoewel ik je gedachten wel snap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 17:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Een maagband is ook geen optie. Dat soort ingrepen zijn pas als je bmi hoger is dan 40 las ik. Ik zit net onder de 35.
Ik heb zo'n moeite met maat houden. En niet alleen met eten. Als ik iets lekker vind dwn eet/drink ik door. Een keer of 5 per jaar drink ik wel eens een wijntje en weet dan dat ik moet stoppen na 3. Anders krijg ik enorme hoofdpijn de dag erna en ik ben snel aangeschoten omdat ik zelden drink. Maar het liefst zou ik er meer willen omdat het me dan goed smaakt. Met snoepen lukt me dat niet helaas...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 17:53    

Reageer met quote
T174 ik weet dat ze het ook doen met een bmi van 35 mits er nog andere mediche indicaties zijn.
En richting de bmi van 40 ook en als je wil zit je daar zo Schaam Schaam Schaam Schaam

Ik herken het helemaal met dat geen maat houden. Ik kan ook niet gewoon 1 koekje eten maar het hele pak moet dan op en dat heb ik met veel meer dingen. Het is een levenslange strijd die je aan het leveren ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1311 kcal
1,9L

De laatste dagen voel ik me verre van fit. Emoties? Gewoon de griep? Of zal ik te weinig eten? Eten maakt het in elk geval beter dus ik denk dat het of het eerste of het laatste is.
Ik twijfel nu erg hoe ik verder zal gaan. De laatste tijd ging het best wel goed. Maar ik ben het moeten afvallen wel zat én het is niet de bedoeling dat ik me er minder goed voel.
Dus nu de twijfel om zo door te gaan, of nu eerst proberen te stabiliseren en later de laatste 4,5 kg af, of nu juist een sapkuur of iets dergelijks doen zodat de laatste kilo's er snel af zijn en ik dan kan stabiliseren, of ik iets meer ga eten maar dan val ik ook minder af... En ik wil echt heeeeeel graag onder de 70.

Niet kunnen stoppen is inderdaad herkenbaar. Ik heb het ook niet alleen op het vlak van eten maar ook met bewegen bijvoorbeeld.
Op het moment gaat het wel goed. Ik hoop dat de periodes waarin het goed gaat steeds wat langer duren en dat ik het op een gegeven moment heb geleerd. Discipline is te trainen (schijnt) maar is wel moeilijk omdat je vaak discipline nodig hebt om meer discipline te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 21:09    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jullie verhaal lijkt zo erg op dat van mij. Het ging een tijdje goed maar ik herbegon met snoepen en ben weer niet meer te houden. Ik schaam me en durf er met niemand over praten. Gelukkig kan ik hier mijn toevlucht nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 22:28    

Reageer met quote
mineola die twijfel is herkenbaar je ben er bijna alleen kan afvalllen ook een obsessie worden en dat blijft lastig.
Een sapkuur is niet de oplossing dan verlies je vooral veel vocht en vanuit daar zal je weer moeten gaan eten.

marleen die schaamte is ook lastig vaak begrijpen mensen je niet.

Overal nu die sinterklaasdingen weer die zijn zoooo verslavend Schaam Schaam

Ik ben nu ook even bezig met andere dingen alleen daar door vliegen de emoties alle kanten op en dat vind ik best pittig. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 okt 2018 6:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Pagina 31 van 35