Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, ik heb eigenlijk een vraagje : bij mijn berichtjes staat er onder mijn naam, "ik willen afvallen bij de weegclub" of zoiets. Bij anderen staat er bv. megaclubfan, of "weegclubfan voor het leven", enz.
Hangt deze melding af van de tijd dat je al bij de weegclub bent of zo ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 19:01    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het aantal berichten wat je hebt geplaatst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaaveeke, de beste informatie over het fodmap dieet kan je vinden in de documenten van het Martiniziekenhuis. Kun je via Google gewoon bijkomen.

Vandaag
1870 kcal
1,1L water
Teleurstellend weer... Tot nu toe is de weegschaal toch niet ontevreden. Maar dat kan niet zo blijven natuurlijk dus moet echt wat veranderen! Maar ja, morgen barbecueën beloofd ook geen goeds...

De sorbitol geeft overduidelijk klachten. Dus nu vrijdag de halve portie proberen om te kijken of ik kleinere hoeveelheden wel verdraag. Zou fijn zijn want ik ben gek op kersen, maar ook daar zit sorbitol in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 21:12    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Gezellig hier

Kaavee wat fissie al zegt hoe meer je post hoe sneller je titel veranderd.

Hier weer aan het klooien dus ga nu toch weer die weegschaal er uit gooien denk ik want dit gaat ook niet goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik schrijf me graag in voor dit sprintje. Ik was erbij bij deel 7 en het sprintje motiveerde me enorm.
Kaaveeke, in97 België kennen we ook TLC, hoor. Via Telenet bij ons. Het is trouwens mijn favoriete zender.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 8:00    

Reageer met quote
Bedankt voor de info Lach

Gisteren wou m'n ventje eens koken. Daar zeg ik geen Nee tegen, natuurlijk Lach Ik vind het al eens leuk dat ik niet achter het fornuis moet staan. Wat stond er op het menu : gebakken aardappeltjes met provencaalse kruiden, gebakken bloemkool met nootmuskaat (njam) en gehaktballetjes (ook gebakken, natuurlijk). Dus veel boter gebruikt. Niet echt een menu om gewicht mee te verliezen. Maar ik wou niet zeuren, want dan kookt hij op de duur helemaal niet meer.
Dus ik dacht : weet je wat...ik weeg alles af op de weegschaal, zodat de schade beperkt blijft. Tot zover mijn voornemen : nadat ik deze portie op had, heb ik nog een tweede portie genomen, omdat het zo lekker was. En toen ik zag dat er nog over was (en ik het zonde vind om iets te laten staan) heb ik de rest ook maar opgegeten . Mijn ventje kookt niet veel, maar als hij kookt, is het om duimen en vingers van af te likken. smullen
Dus zat ik gisterenavond met een opgeblazen gevoel in de zetel én met het besef dat ik op deze manier niet goed bezig ben.
Deze ochtend op de weegschaal gaan staan. Er is niets af, maar er is ook niets bij. Pfff (dit had erger kunnen zijn).
Dus nu met volle moed de draad weer oppakken. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 8:16    

Reageer met quote
Marleen, dat wist ik niet. Wij zijn bij scarlet en daar zit deze zender niet bij.
Ik zag dat je van Kuurne bent. Dat is West-Vlaanderen, he ?
Ik woon vlak tegen Antwerpen. Maar nog wel in Oost-Vlaanderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
kaaveeke schreef:

Deze ochtend op de weegschaal gaan staan. Er is niets af, maar er is ook niets bij. Pfff (dit had erger kunnen zijn).
Dus nu met volle moed de draad weer oppakken. Cool

Weeg je je dagelijks? Van enkel wat meer avondeten zal het wel meevallen toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 16:33    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Als je man zou weinig kookt zou ik er lekker van genieten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 18:07    

Reageer met quote
Ik had me voorgenomen om niet dagelijks op de weegschaal te staan. Want dat kan zo schommelen, he. Maar soms kan ik het niet laten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 4 van 26