Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
T174, maar het lukte dus wel een beetje! Dat is een begin. En goed dat je ook genoeg gedronken hebt. Vandaag nog een beetje beter, dan ga je weer de goede kant op.

Gelukszoeker, nog last van de behandeling vandaag??
Heb je nog wat van het Voedingscentrum gehoord? Ben je ermee doorgegaan of teruggestuurd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 6:53    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Whoops dat scheelt nog al T174

Ik heb geen moeite met de prikken alleen blijkbaar krijg ik echt paniek aanvallen zodra ik de praktijk binnen loop.
Angst tandarts zit hier ook niet in de buurt alleen het idee dat ik dan even onder narcose ga en niks voel is wel lekker. Alleen moet je dan weer nuchter zijn je mag niet zonder begeleiding naar huis en je ben dus voor 1 gaatje boren een hele dag kwijt. Nu was ik gisteren een uurtje na de paniek aanval hersteld.
Ik wacht gewoon even het gesprek af volgende week kijken of ze het nog aandurven met mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 6:53    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag van toepassing.
Het lukt eventjes niet en ik voel me er rot door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 12:42    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Marleen, ik ken het. Hier is het lekker weer vandaag en de hele middag al de deur open. Daar word ik bluj van! En dan is mijn snoepbrhoefte veel minder aanwezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 16:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vervelend Marleen!

T174, fijn dat je hebt kunnen genieten van het weer!

Vandaag
1393 kcal
2,2L water
Het drinken gaat een stuk beter met medicijnen. Toch zou dat normaal toch ook moeten kunnen. Nu neem ik regelmatig een slok water. Gaat prima
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 21:15    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Wat fijn mineola

Ik sabbel nu op een lolly Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 18:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker gelukzoeker! Af en toe een lolly kan best wel he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 18:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, lekker! Dat soort dingen kan af en toe best wel. Ik had vanmiddag een heerlijk pepermuntje.

Vandaag
1473 kcal
2,0L
Op zich goed. Ik heb wel veel pijn. Ben weer tegen een grens aangelopen. Morgen met de fysiotherapeut maar even overleggen wat nu de beste aanpak is. Ik wil niet graag een stap terug nemen, maar als ik dat zelf niet doe en het is allemaal toch teveel doet m'n lichaam dat uiteindelijk zelf en dan vaak heel drastisch meteen. Maar met een hoop op het programma de komende dagen vind ik het wel heel lastig. Veel dingen ook die ik echt niet af wil zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 21:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola, zou je me nog eens willen vermelden wat je precies hebt? Medisch gezien. Ik ben het blijkbaar vergeten, sorry.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 9:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou als de artsen dat eens precies zouden weten Lachen
Ze noemen het functioneel neurologische aandoening, maar dat is meer zo'n paraplu term als ze het niet meer zo goed weten. Het komt erop neer dat m'n hoofd en m'n lichaam niet zo goed communiceren. Daardoor in een rolstoel geraakt omdat ik niet meer kon lopen. Daarnaast heb ik CRPS, maar daar heb ik meestal alleen last van als het koud is of als het echt heel slecht gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 29 van 35