Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
T174, goed dat je er weer bent!
Wat vervelend dat het niet goed gaat. Externe stressfactoren helpen inderdaad niet bij het afvallen en heb je vaak geen of weinig invloed op.
Chocolade en chips maken het helaas ook niet beter. Maar dat weten we denk ik allemaal wel, alleen op dat moment de keuze maken is soms moeilijk. Succes! Hopelijk lukt het je datgene waar je invloed op kan uitoefenen positief te kunnen veranderen!

Vandaag
1463 kcal
1,7L
Net wat te weinig gedronken. Zonde, blijft lastig dat drinken..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2018 21:33    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Mineola. Morgenvroeg start ik opnieuw. Ik weet dat ik me dan beter voel. Nu naar bed. Morgen weer vroeg op.
Wat drinken betreft: zet een of meerdere kannen met water op je aanrecht. In totaal minimaal 2 liter. Eventueel 4x een halve liter flesje. Mooi groot glas ernaast en telkens een glas direct leeg drinken en dsn een vullen en bij je neer zetten. Aan tafel, de bank.. helpt mij wel als ik dat met thee doe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2018 22:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
T174, hoe ging het vandaag?
Er kan rustig één fles water, of een kop thee of zelfs warme chocolademelk naast me staan die daar rustig blijft staan Schaam Schaam

Vandaag
1129 kcal
1,7L
Te weinig gegeten en gedronken. Ik zei nog dat ik noten zou nemen maar ik heb m'n tanden al gepoetst dus dat vind ik zonde. Morgen beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 21:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat slecht... kijn lijf schreeuwt om verkeerde dingen en ik ben zwak. Ik baal ervan. Vandaag geeb ontbijt gehad maar net w mueslirepen naar binnen geduwd. Daarna maar een banaan omdat die repen niet vullen uiteraard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 9:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jammer T174,
Weer opnieuw kleine stapjes nemen misschien. Elk ongezond iets dat je afwijst is er één.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 9:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klopt. Ik moet mezelf herpakken maar het is zo verdomd moeilijk. Jaloers omdat anderen om me heen het wel lukt, incl mijn man. Die eet normaal voor een heel weeshuis. Hij heeft na dagen lang moeheid en slechte zin opeens een hoop energie en voelt zich goed. En valt af. Damn.... en ik baal dan extra. Van mezelf, dat ik zo zwak ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 11:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op T174! Ook discipline is te trainen! Je kan het!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 17:00    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
T174 zet hem op je kan het!

Waar is Whis?

Hier iets te weinig gegeten Geschokt

Tandarts geweest vandaag voor 2 gaatjes boren met verdoving heb de tandarts 2 keer gebeten door paniek. Uiteindelijk heeft een andere tandarts het afgemaakt had een nieuwe en dat werkte niet
Volgende week nog gesprek bij de tandarts en dan kijken of dat ik in de toekomst toch voor de angst tandarts gaat en dan zulke dingen onder een roesje ga laten uitvoeren of dat het gewoon botte pech was en dat deze nieuwe tandarts niet geschikt is voor mij.
Heb namelijk de afgelopen 2 jaar niet gebeten uit paniek. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 18:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, een keer te weinig eten is niet erg. Kan gebeuren.
Wat heftig bij de tandarts. Ik ben zelf sinds m'n verstandskiezen die eruit moesten ook bang voor de tandarts, heb ook al eens gekeken naar een angst tandarts, maar dat is ook weer zo'n ding meteen. Zeker op het platteland, want dan moet je helemaal ver weg, dus heb je een langere weg om je druk te maken
Lachen

Vandaag
1426 kcal
2,2L water
Prima dagje zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 21:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukzoeker, gebeten? Ik moest aanvankelijk even lachen maar het was echt uit angst lees ik. Wellicht is die nieuwe tandarts wat te grof. Ik heb een hele fijne tandarts. Voel nooit wat. Zelfs bij een wortelkanaal behandeling. Klein spuitje in tandvlees en aan het werk. Mijn vorige tandarts zette een mega grote spuit achter in mijn kaakspier. Daar werd heel langzaam een verdoving in gespoten. Enorm pijnlijk. Het ligt dus meestal echt aan de tandarts.

Ik heb me gisteren proberen in te houdencmaar lukte niet helemaal. Ik heb wel veel gedronken en d3 hele dag en nacht flink moeten plassen. Volgens de wwegsxhaal 8 ons lichtrr vandaag dsn gisteren. Di3 zaten er gisteren opeens bij. Opeens...haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 6:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 28 van 36