Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
937 kcal
0,6L
Gaat de verkeerde kant op zo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 21:08    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe komt dat mineola?

Hier gisteren 20 km gewandeld de dam tot dam wandel tocht in Amsterdam. Ben trots op mijzelf!

Krijg als het goed is komende week de boeken van het voedingscentrum binnen staan ook weekmenu`s in. [/url]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 6:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tja die plus moest een keer komen. Met een keer uit eten en veel te weinig drinken is het niet verrassend dat dat deze week is. Maar wel jammer.
Dus veel meer drinken deze week en ben benieuwd wat de refeedday gaat doen. Het wordt dinsdag, dan komt het avondeten beter uit.

Ik drink veel te weinig doordat ik veel pijn heb en dan onderneem ik eigenlijk niks. Zelfs dus niet de fles water oppakken en leegdrinken.
Ik eet zo weinig omdat ik gewoon helemaal geen trek heb in meer. Het is wel echt te weinig, maar gisteravond met avondeten. Ik zit gewoon echt overvol na een paar happen. Hoe dat komt weet ik niet.... Maar mezelf misselijk eten is ook niet helemaal de oplossing.

Knap gelukszoeker! Was het een beetje te doen met het weer??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 7:06    

Reageer met quote
mineola er bestaan ook van die waterzakken die worden vaak in rugzakken gestopt maar kan je ook in andere dingen stoppen en dan kan je drinken via een slangetje is dat niet iets als je een slechte dag heb? Of flessen die je vast kan klikken aan iets als je dan toch eten pakt kan je gelijk zn fles vullen.
1 ons valt met 1 keer plassen en je ben het kwijt.

Kwa weer heb ik echt geluk gehad gisteren 1 kleine bui en daarna was het klaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 7:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1496 kcal
1,9L water
Bijna genoeg gedronken. Gaat weer in de goede richting. De hele dag verschrikkelijke honger, nog steeds eigenlijk. Wel onder de 1500 kcal gebleven..
Wat Fodmap betreft, ik kan blijkbaar niet goed tegen fruxtanen. Tarwe/rogge/gerst kan ik een kleine hoeveelheid wel van hebben (sneetje tarwebrood bijvoorbeeld) maar niet elke dag. Dus in principe ga ik dat niet meer eten. Maar weet ik dus dat ik als ik uit eten ben of bij anderen eet dat ik wel wat kan hebben. Van de week wil ik uit gaan zoeken waar de grens ligt voor koemelk.

Gelukszoeker, misschien is zo'n zak eens het proberen waard...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 22:19    

Reageer met quote
Wat vervelend mineola dat je niet overal tegen kan. Zn zak vind je vaak in sport winkels of outdoor zaken online ook wel.
Ze noemen ze ook wel camel bags

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag en zondag met manlief op weekend geweest. Alhoewel het zondag regende toch dagelijks 20 km gewandeld. En ook het dieet goed volgehouden. Er waren wel veel verleidelijke gerechten op het buffet maar flink overal afgebleven. Het gaat momenteel erg goed maar soms best lastig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 12:42    

Reageer met quote
Wat fijn marleen!

Hier de pakket bezorgen gemist met mijn boeken van het voedingscentrum. nu wachten tot de buurman thuis is die heeft ze in ontvangst genomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 13:56    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 14:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, boeken binnen?

Marleen, goed bezig. Verleidingen zullen altijd blijven denk ik.

Vandaag
1296 kcal
1,6L water
Één fles water te weinig gedronken. Jammer.
Morgen is het tijd voor de refeedday. Het was even puzzelen, maar dit is de planning voor morgen:

Ontbijt 5 Boekweitpannenkoeken met poedersuiker of stroop

Lunch 2 speltpistolets, 1 met chocola en banaan en 1 met jam

Diner. 150 gram rijst met chicken tonight Hawai

Tussendoor 50 gram popcorn, 2 kiwi's, 100gram snoeptomaatjes en 100 gram komkommer

Ben benieuwd hoe ik dat weg ga krijgen, eet normaal gesproken niet zulke grote hoeveelheden. Ook benieuwd naar het resultaat! M'n gewicht zou twee dagen moeten toenemen, en vervolgens zou ik weer moeten gaan afvallen met minder honger en een fitter gevoel. Wil mezelf de komende dagen dus elke dag wegen, gewoon om te kijken hoe en of dit werkt. Is ook weer iets om van te leren! Vanmorgen was ik tussen de 75,7 en 75,9 (want ik kan nog steeds niet gewoon 1x op dat ding staan Schaam Schaam )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 21:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 25 van 36