Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig met drinken fissie! Due kruidnoten...zooooo lekker! Vooral de puur chocolade. Maar de lekker knapperige gewone van AH vind ik ook verslavend. Hier komen ze er pas in om schoentjes te vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 9:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Marleen: je hebt hier in het dorp een dubbelganger. Ik dacht echt dat jij het was. Ik liet je foto zien en ze kon de vergissing wel vporstellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1042 kcal
2,0L water
Voldoende gedronken vandaag. Fijn! Nu volhouden. Wel te weinig gegeten.
Afgelopen week tarwe proberen toe te voegen. Af en toe een kleine hoeveelheid gaat goed, maar meer dan dat niet. Zal het dus toch maar gewoon bij speltbrood moeten doen. Gelukkig gaat een beetje wel, mocht ik uit eten gaan of bij anderen eten hoeft dat niet helemaal aangepast.

T174, met een refeedday zou je je hormonen weer in balans brengen waardoor je daarna weer makkelijker afvalt, je fitter voelt en minder honger hebt. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Ga het maandag uittesten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 22:10    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow. Spannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 22:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps vandaag uit eten geweest, bijna voor twee dagen gegeten. Nu verdrietig omdat ik zoveel gegeten heb. Heb de laatste dagen continu honger en trek in van alles. Kon de verleiding niet langer weerstaan.
2137 kcal
0,8L water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 21:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola, je had eergisteren te weinig gegeten he. Wellicht heb je daarom nu meer gegeten, als aanvulling?

Ik heb een plus deze week. Helaas. Mijn suikerverslaving is weer aan het werk... Ik kan er niet van afblijven. De hele dag denk ik aan snoeperij en probeer wat te zoeken. Bah.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 5:22    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Twijfel twijfel twijfel....... Toch weer aan een nieuw dieet gaan beginnen in dit geval eten volgens de schijf van 5 van het voedingscentrum of toch verder met klungel dieet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 18:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1150 kcal
1,2L
Veel te weinig gedronken... Alles doet zeer. Niet een beetje ook. Tijd voor wat rust denk ik. Maar allemaal leuke dingen op het programma dit weekend.... Moeilijk!

T174, ik eet de laatste tijd wel regelmatig echt te weinig daardoor toch wel veel trek en dan word Nee zeggen natuurlijk steeds moeilijker.

Gelukszoeker, vooral doen wat goed voelt! Persoonlijk ben ik niet zo strikt met de adviezen van het Voedingscentrum. Het is een algemeen advies wat weinig rekening houd met persoonlijke omstandigheden en toch op sommige vlakken wat achterhaald is. Ik kan me voorstellen dat een beetje meer richting wel fijn kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 22:47    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
mineola dat is het ook meer richting krijgen in heb net toch maar een boek besteld eens kijken hoe en wat staan zag ik 1500 calorieen menu`s in o.a.

Net weer gewogen plus 1.2 kg dus dit gaat totaal mis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 7:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1130 kcal
0,8L water
Waardeloos dat drinken... Dat blijft toch wel uitzonderlijk moeilijk.
Lichamelijk echt een flinke dip. Heel erg veel pijn. Voel me uitgeput en weet af en toe ook niet wat ik met m'n lichaam moet, het zit in de weg af en toe. Zou misschien handig zijn als je je lichaam gewoon af kon doen.

Gelukszoeker, proberen kan altijd. Je kan altijd na een paar weken wat anders gaan doen als het niet bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 20:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 24 van 39