Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat nog steeds goed hier gelukkig. Weer iets eraf. Mijn stoelgang liep ook niet lekker tot zojuist dus eens kijken hoe het morgen gaat. Vast 3 kilo lichter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Drean93
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Ik ben echt blij met deze site! Dankzij jullie heb ik mijn motivatie weer teruggevonden en stond de weegschaal vanmorgen voor het eerst sinds jaren weer onder de 70kg.
Afgelopen week elke dag bewogen, gezond en niet teveel gegeten en niet gesnoept. Best wel trots op mezelf:) Komend weekend ga ik weg met mijn man en ouders, dus dan zal het eten wel even iets minder gezond worden ben ik bang.
Genoeg drinken vind ik wel lastig, ik heb ook niet zo snel dorst dus dan denk ik er niet aan. Iemand goede tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 11:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Dream! Ik drink ook vaak te weinig maar in de ochtend drink ik in één keer een glas water. Ok, in een paar slokken uiteraard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 16:54    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dream en T174 goed bezig!!

Ik stond vanmiddag even op de weegschaal kat moest gewogen worden was niet slecht wat ik zag was minder dan hier staat dus doe blijkbaar toch iets goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig dan!

Ik kreeg eindelijk weer een mail met melding van een nieuw bericht. Hoera!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 19:12    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 19:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 19:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stom lachje Applaus Marleen, ik lach me suf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Meestal kom ik s avonds als ik bed lig even de dag doorgeven. Maar ik was nu zo moe dat ik meteen in slaap viel toen ik ging liggen. Dat is best uniek voor mij Lachen

Gisteren
1236 kcal
1,5L
Ondanks dat ik de hele week me keurig aan het maximum aantal calorieën heb gehouden voel ik me heel erg zwaar. Ik ben een beetje bang voor de weegschaal zondag. Hopelijk verandert het komende dagen nog.
Gisteren weer buiten gewandeld en meteen weer behoorlijk last van m'n heup... Jammer, het ging zo goed.

Gelukszoeker, wat fijn!

Drean, super! Ik wil ook zo graag onder de 70, maar ik moet nog een eindje. Hoop het eigenlijk voor kerst te halen.
Ik heb zelf ook moeite met voldoende drinken. Ik heb nu een app die elk uur een melding geeft dat ik moet drinken. (En dan nog drink ik niet voldoende Schaam Schaam)

T174, goed bezig!

Fissie, kom op! Je kunt het!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 7:18    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Het is terug in orde met de mails Lach

Mijn motivatie is een beetje zoek. Ik heb gewoon ontbeten zoals gewoonlijk, rond half 7. Een uurtje later had ik al terug honger. Dan maar een banaan gegeten (dat vult toch wat meer dan een yoghurtje) en nu (het is 10 u) begint mijn maag weer te knorren.
Ik heb daarjuist in de winkel van die lekkere belegen kaas en chocolade gekocht, terwijl ik weet dat ik daar niet van af kan blijven.
Dieeten lukt me, zolang ik niets in huis haal dat ik beter niet eet.
Nu ligt die kaas in de ijskast naar me te roepen. En dat gaat pas over als de kaas op is. Hetzelfde met de chocolade. Grrrr Boos

Gisterenavond had ik zin in een Strongbow Elderflower. Ik had beter eerst even gekeken op het internet naar de calorieën. Nu blijkt dat die per flesje 172 kcal bevat. En ik heb er 2 op Rollende ogen

Maar ik ga hier stoppen. Dit berichtje lijkt een hele klaagzang te worden. En da's ook niet de bedoeling, he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 16 van 26