Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola, dat van die muggen klopt inderdaad. Maar enkel als je er vlak onder zit. Bij ons is dat ideaal, want we hebben ons terras vlak onder de boom.

Marleen, tof dat je dat allemaal doet. Ik ben niet zo sportief als jij. Elke werkdag een kwartiertje heen en terug fietsen (naar m'n werk dus). Da's alles. En ik hoop dat werken in de moestuin ook wat helpt. Maar dat doet niks aan m'n conditie, natuurlijk.

Gelukszoeker, ik vond het ook makkelijker mails te krijgen van de weegclub. Via de link in de mail zat je direct goed. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1202 kcal
1,6L water
Ik moet continu naar de wc. Dat weerhoudt me er eigenlijk van mezelf te dwingen nog een fles water leeg te drinken.
Daarnaast kost het me bijzonder genoeg moeite om voldoende te eten. Ik heb de hele dag honger maar nergens trek in. Misschien word ik ziek???
Vandaag naar de diëtist voor de volgende stap in het Fodmap dieet. Ik heb een polyolen intolerantie en vermoedelijk ook een koemelk intolerantie, vandaar de reactie op kaas. Fructose ga ik nog eens hertesten. Verder mag ik één voor één weer producten gaan toevoegen aan mijn eetpatroon.
Ook weer buiten gewandeld! 200 meter deze keer!

Vervelend dat jullie geen mails meer krijgen! Ik kijk zelden op het account waar ik de mails binnenkrijg dus ik heb geen idee of ik ze krijg.

Marleen, zonde ja, maar aan de andere kant is het ook niet erg om af en toe te genieten. En als je het daarna meteen oppakt valt het op jaarbasis allemaal wel mee. Als je het niet te vaak doet dan.
Spinning heb ik wel eens gezien, ondanks dat ik altijd pittig fietste lijkt dat me toch wel heel zwaar. Knap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 21:22    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
We doen momenteel de spinning-bosu training. Die duurt een uur: afwisselend spinning (staand of zittend fietsen op een hometrainer) en bosu (balans-training op een bosu-ball). Het is heel intensief maar achteraf heb je een heel voldaan gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 22:45    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 23:00    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal.

Ik doe heel graag met jullie mee als dst nog mag. Het afvallen gaat bagger sinds d3 vakantie is begonnen. Na 6 weken niks doen ivm de hitte en veel ijsjes eten was ik wat aangekomen. De schoolvakantie zit er ainds vorige week op en deze thuisblijfmama begint zich dan thiis weer vol te proppen met snoepgoed. Liefst hartig, zoals wafels. Maar snoepjes schuif ik er ook weer veel in. Ik kom niet uit die spiraal.

Vandaag nog niks gegeten. Geen idee meer wat ol kan eten waar ik niet van ga 'zondigen'. Ik ga prpberen de koolhydraten weer sterk te minderen. Maar daar ben ik niet goed in. Ik ga zo een poging doen om jullie reacties te lezen.

Groetjes Tam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 8:18    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie nu dat mijn weegresultaten van de afgelopen hier nu ook direct staan. Daaraan is te zien hoe rampzalig het nu gaat.
Ik heb al jullie reacties gelezen. Wat een gezellig clubje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Drean93
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Bedankt dat ik ook nog mee mag doen!Lach Super leuk om te zien hoe iedereen elkaar steunt en motiveert. Ik ben afgelopen jaar in mijn eentje aardig wat afgevallen, maar de laatste kilo’s willen niet meer zo. Maar ik ben blijkbaar niet de enige, maar met dit steuntje in de rug gaat het vast lukken. Vanmorgen heb ik met mijn moeder een ontbijtbuffet gehad, maar om dat weer een beetje goed te maken ga ik nu naar de sportschool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 9:13    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Welkom T174 en Drean

Hier gaat het slecht ongesteld en zojuist een bak oppo ijs naar binnen gewerkt zogezegd minder calorieen alleen niet handig dan een hele bak naar binnen te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 18:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Marleen, dat is in elk geval nog een beetje afwisselend!

Welkom T174 en Drean. Leuk dat jullie meedoen!

Gelukszoeker, haha ja dat helpt niet hè als je dan het dubbele eet!

Vandaag
1385 kcal
Water niet bijgehouden. Vandaag veel frustratie. Ontzettende pijn in m'n heup. Waar dat nou weer vandaan komt...? Heeft gelukkig geen weerslag gehad op extra eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 23:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry 2x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 23:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 12 van 26