Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat goed mineola!!

Kaaveeke ik krijg ook geen mails meer erg vaag

Whis zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Net terug van een lesje bellyfit, ik zie er altijd tegenop maar als ik terug ben dan voelt het altijd goed. Goed dat dochterlief achter me zit zodat ik dat niet verwaarloos'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bellyfit? Wat is dat? Buikspieroefeningen?
Goed dat je bent gegaan!

Vandaag
1299 kcal
1,6L water
Eigenlijk wat meer gedronken, m'n fles is voor een deel leeg, maar weet niet hoeveel dus niet meegenomen in het totaal. Ik heb overal spierpijn. Zal dat van m'n korte wandeling zijn??
Vandaag een stuk appeltaart gehad. Dat mag eigenlijk niet en meteen afgestraft. Nu met pittige buikpijn in bed. Uit beleefdheid eten mag ik ook wel mee stoppen...

Hoe gaat het bij de rest?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 21:32    

Reageer met quote
Bellyfit is een combinatie van zumba, pilates en buikdansen met als afsluiting wat yogaoefeningen en een stretch. Het motto is vooral in beweging te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 21:42    

Reageer met quote
Tja Minolea, eten uit beleefdheid is niet altijd de oplossing, in de eerste plaats is het belangrijker om lief te zijn voor jezelf, ik denk dat je meer deugd hebt van rustig buikje dan nadien spijt te hebben dat je niet kordaat genoeg geweest bent. Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik vind het een beetje lastig te volgen met zoveel berichtjes, sorry. Daarom niet veel inhoudelijke reactie van mijn kant. Ik probeer het weer op te pakken, doe mijn best.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 17:56    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een beetje hetzelfde als Dodo. Verward
Maar ik probeer het vandaag wat goed te maken.

Stofje, ik had ook nog nooit gehoord van Bellyfit. Ziet er leuk uit, maar wel inspannend, denk ik.

Mineola, ik hoop dat je buikpijn al wat beter is !

Vandaag wat walnoten van vorig jaar gekraakt en er een notencake van gemaakt. (want eind september heb ik nieuwe noten van onze boom Lach )
In plaats van boter, heb ik zonnebloemolie gebruikt, maar ik weet uit ervaring dat ik een cake met suikervervangers niet lekker vind. Dus gewoon suiker gebruikt.
Om te vermijden dat ik ervan blijf eten, heb ik de helft van de cake ingevrozen. En tot nu toe heb ik als tussendoortje 1 stukje cake hééél langzaam opgegeten.
Morgen komen de kids, dus tot dan ga ik eraf blijven.
Tenminste dat is de bedoeling. Lachen

Ik merk dat het ook beter is voor mijn maag (ik heb geregeld maagontstekingen) dat ik traag eet. Ik heb dan minder pijn én ik heb meer smaak van mijn eten én ik eet blijkbaar minder omdat ik nu beter aanvoel wanneer ik genoeg heb.

Net zoals Mineola drink ik te weinig. In al mijn bezigheden vergeet ik het gewoon en voordat ik het weet ben ik weer een paar uur verder zonder water.

Hoe doen jullie dat ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1355 kcal
1,6L water

De 1,6L lijkt een soort grens waar ik niet doorheen kom. Ik heb inderdaad ook de hele dag m'n fles water naast me staan, en als ik dan van m'n scherm opkijk is het zomaar een paar uur later en is er nog geen druppel uit m'n fles.

Vanmorgen nog behoorlijk uitslag op m'n buik. Het is nu aardig weggetrokken en de pijn is ook afgenomen, ik voel het nog licht. Nu maar hopen dat ik er wat van geleerd heb.

Stofje, dat klinkt wel leuk, maar ook wel vermoeiend en zwaar.

Kaaveeke, lekker! Ik gebruik ook altijd gewone suiker voor baksels. Zolang je het niet elke week doet lijkt me dat geen probleem. Succes met eraf blijven, maar dat lukt je vast!
En klopt het, heb je inderdaad weinig last van muggen met een Walnotenboom? Heb dat wel eens gehoord. Zou ideaal zijn voor mij, muggen zijn gen op mij.

Ik heb een beetje last van een "weegclub verslaving" dus ben hier vaak en post daardoor ook wat vaker. Wat ik voorheen met Facebook deed, vrijwel gedachteloos de telefoon pakken en maar wat scrollen doe ik nu hier. Maargoed, tot de 70kg vind ik het goed daarna maar minderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 21:10    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weegdag en de helft van de aangroei van vorige week weggewerkt. Stom: je bent 1 week slordig en hebt direct een achterstand van 2 à 3 weken. Ik ga wekelijks naar een training van BBB (buik, borsten, billen). Ik doe dat samen met onze dochter en dat motiveert, zo met zijn 2en. Momenteel is het nog verlof en gaan we naar de les 'spinning'. Dat bevalt me beter. Het is wel intensiever. Het is de bedoeling dat we binnen een aantal weken beide lessen na elkaar volgen. Dat kan nu nog niet omdat onze dochter borstvoeding geeft en we niet zo lang van huis kunnen zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Ik heb het sprintje terug open gezet voor een nieuw lid

Vind het trouwens rot iritant dat ik geen mails meer krijg

Excuus reactie op andere komt nog alleen wil er nu een kat spelen want het regent dus kan die niet naar buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 18:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 11 van 26