Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Kom op allemaal! Heb het idee dat het bij sommige niet zo super lekker gaat. We weten waar we het voor willen doen, so let's go! Het moet er echt een keer van komen.

cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader We kunnen het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 16:11    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik geloof eetmeter weer niet helemaal, maar nu anders om. De hele dag vol gevoel, maar toch niet eens m'n minimum behaald.

Vandaag
1096 kcal
1,2L
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 21:54    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier is het verklaarbaar dat het even niet goed gaat ik weet na deze week komt het weer goed. Deze week vooral de schade beperken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 8:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een mindere dag. Ontzettend moe en last van m'n benen. M'n knie is ook weer blauw inmiddels. Benieuwd wat de fysiotherapeut daar van maakt.
Vandaag niet bijgehouden wat ik heb gegeten. Ben voor m'n gevoel niet enorm over de schreef gegaan. Een beetje maar.
Hopelijk slaap ik vannacht weer goed en heb ik morgen wat minder pijn. Dan gaat het misschien ook wat beter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 21:13    

Reageer met quote
En een beetje geslapen mineola?

Hier gisteren een rare dag gehad gehad kwa eten begon goed toen ging ik de mist in en daar zat ik zo vol van dat in de avond nog weinig heb gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 6:56    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik blijf het jammer vinden dat met zulke sprintjes deelnemers zo stil zijn. Zo kunnen we hen niet motiveren en zij ons ook niet. Jammer!

@gelukszoeker, Goed dat je weet waar het door komt. En vooral dat het volgende week beter zal gaan. Daar ben je al een heel eind mee.

@Mineola, Sterkte met je knie.

Morgen geef ik mijn gewicht door. Ben erg benieuwd. Het weekend is redelijk goed gegaan, doordeweeks is het echt goed gegaan. Dus het zou zeker groen moeten zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 8:00    

Reageer met quote
dat is altijd zo met sprintjes ze melden zich aan en dan foetsie

Ik vrees voor zaterdag Schaam Schaam [/u]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 18:54    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben bezig met mijn tweede week. Het gaat goed maar bij momenten heb ik het heel moeilijk. Vooral 's avonds dan. Gewoonlijk snoep ik dan voor tv. Na een lange werkdag even uitblazen met wat zoets. Ik vind moeilijk alternatieven. Ik dacht dat het zou lukken met rozijntjes maar gegarandeerd gaat heel het zakje eraan. Yoghurt blijkt ook al geen optie meer want ik eet mijn portie yoghurt nu 's morgens. Voorlopig houd ik het op wat koffie maar daar haal ik weinig voldoening uit. Iemand een gezond voorstel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 19:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Qua uren beter geslapen dan gisteren maar evengoed compleet gesloopt. Toe aan vakantie denk ik!

Weer niet bijgehouden vandaag. Vanmorgen wel weer "stiekem" op de weegschaal gaan staan. Was al 400gram af, dus op zich gaat het dus qua eten niet verkeerd, tot vandaag dan. Nu ook geen idee of vandaag heel slecht was of niet.

Dodo, dankjewel en ik ga voor je duimen dat hij heel mooi groen is!
Ook voor jou gelukszoeker! In elk geval dat het meevalt!

Ik nam s avonds bij de thee vaak een stukje (twee blokjes) pure chocolade. Niet super gezond, maar ook niet bijzonder ongezond.
Heb soepstengels ook voorbij zien komen als tip(van whis volgens mij), maar dat is niet zoet natuurlijk.
Zag toevallig van de week een recept om zelf snoep te maken. Kwam er op neer, fruit pureren en dan 4-8 uur op lage temperatuur in de oven. Dat lijkt me alleen dan wel weer veel werk.
Misschien zit het wel niet in het eten maar in de tv. Een deel van trek/honger is sterk beïnvloedbaar door je hersens dus als je bewuster eet vult het vaak beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 21:28    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Tja. Grrot verschil of je zoet of zout bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 21:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 7 van 27